Gjest Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Har ennå ikke fått noe vann i kroppen som følge av graviditeten. Er i uke 32+2 og lurer på om det er noe automatikk i dette, eller om det bare er noen som får det. Drikker mye vann og trener, vet ikke om dette kanskje har vært prevantivt. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har ikke merka mye, men av å til "stivner" fingrene mine litt:) Iblandt også føttene, men ikke ofte... Akkurat nå er det høyre hånda som er stiv.. hehe.. ser ikke at den er spes hoven heller, men går ut ifra at det er vann.... Om det er noe alle får aner jeg ikke... men poenget var at selv om jeg ikke er plaget av det, merker jeg det iblandt... vet ikke hvordan det er med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Heia, jeg har også fått litt vann i kroppen. ikke så mye plaget av det enda, men merker det spesielt godt på beina, sjekk der hvor strømpene strammer, spesielt om kvelden.. men ingen plager av det ennå. ( er i uke 30 nå)
tobe Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Er tre dager over termin og har ikke vann i kroppen : ) Håper du slipper unna resten av tiden du har igjen.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Ikke noe ennå, men fikk litt den siste mnd sist husker jeg. Ikke plagsomt, så bare litt rundere ut rundt kjakan, og måtte henge gifteringen i kjede rundt halsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå