Gå til innhold

** Vi som nærmer oss 1 år med prøving sin skravletråd **

Anbefalte innlegg

Den skriver jeg under på!! Innen utgangen av 2007 er jordmødrene så slitne og overarbeidet at de får ekstra innvilget feriedager:)

Hah!!

Ja, jeg er overraskende ved godt mot.. Har ikke tatt det så pent siden vi begynte å prøve:):)

Det er nok fordi utredninga er i gang, så jeg slapper masse av nå.. Hadde jo håpet at det skulle gjøre susen, at spira klamret set fast da, men.. Den gang ei.. Skal ikke være så lett;)

Sambo sa ved frokostbordet nå; "Tenk hvor vanskelig denne skal bli å få ut, når vi sliter så lenge med å få den inn!!! Og det som egentlig bare skal være kos!!"

Fortsetter under...

IKM dag - negativ test hos lege og tempdropp i dag ....

DRITT !!!!!!

Når TR kommer i kveld eller i morra kommer jeg til å "feire" 1.års dag for prøving med ei helflaske rødvin.........

Ingen lystig seanse, nei!

hei, jeg slenger meg på her, har ett års jubeleum denne mnd..

i dag var jeg hos gyn, pga magesmerter en uke over tiden og neg tester som vanlig, men uvanlig vondt i magen.

da fant de en gedigen syste på egglederen, så det kan jo forklare litt..

men da vet jeg jo vertfalt hva det er+att de skal ta masse prøver i morgen på sykehus for og starte utredning i samme slengen.

har mista litt derfor får jeg utr.

men er dte forresten noen som har vært ute for syster tidl?+ og vet hvordan de går framfor og få de fjernet?

Hei!

Jeg hører nok ikke til her inne. For vi begynte for 14 dager siden.

Men jeg ville bare si at jeg føler med dere. Jeg er så "heldig" å ha en mamma og pappa som har opplevd akkurat det samme som mange av dere gjør. Men de valgte å adoptere. Så vi har sagt i fra til dem om at vi prøver. Og jeg stoler på at de ikke blir masete, for de har vært gjennom det samme selv. Men det er deilig å vite at det finnes en så nær person som vet akkurat hva en går gjennom om en må oppleve slike ting.

Syns det derfor er KJEMPEPOSITIVT med denne tråden. Ikke alle har mulighet til den samme forståelsen og støtten hjemmefra som meg. Jeg tror mamma og pappa slet mest med at "alle" syntes så synd på dem. De syntes jo det var trist selv, men det hjalp visst ikke at alle andre også synstes synd på dem. De ønsket bare at alle andre bare skulle konsentrere seg om sitt eget liv, og la dem være i fred. Så jeg skal ikke mase mer, men ville bare si det :-)

Lykke til alle sammen :-)

Annonse

Millah- Velkommen skal du være, her er vi alle i samme båt og alle som vil kan henge seg på sørgmodigheten.. ;) Og gledene vi får når vi har fått det til!! Tenk, så gøy:)

SkalDetVæreEnBaby- syns det var ett fint innspill jeg! Heldig du som har så åpent forhold til foreldrene dine, det er det ikke alle som har:) Håper aldri du trenger å komme så langt...:)

Ellers jenter; siste nytt her er at det ble ingen pergo på meg, men fertilitetsklinikken på Ullevål.. Og denne pp er den siste hvor vi orker å gi alt. Og nå skal vi virkelig GI ALT!!! En heidundrendes fest til helga, for det blir nemlig den siste på leeeenge!!! Og så er det fullt kjør.. Verste som kan skje er jo at den ikke sitter; da klaffer det nok en annen gang, vi får utredning, og vi får (antagelig) ikke ett desember barn.. Og skjer det så tar vi jo selvfølgelig helt av her!!! Har så vanvittig lite lyst til å trå over i pp 13 nå... :(

Får slenge meg på her jeg og. 11 pp nå. Hadde aldrii trodd det på forhånd!

Majja, dette blir din pp! Husk at alkohol rundt el sikkert er fint, tenk på alle som har blitt gravide i fylla, hihi;)

JEG tror du blir gravid nå. Skal sende deg masse gode tanker. Prøv å nyt mannen litt og da;)

Ups, mannen ja;) Lurer på om han fortsatt bor her, for han blir litt glemt gitt..;) Hi hi.. Neida, mannen har det bedre enn noen gang han!! Og han er veldig engasjert i dette selv:)

Men må jo ærlig innrømme at det er plikt-sex her i huset å.. Prestasjonsangst er ikke lov, og frøken høyre er forbudt dagene før EL! Her skal det spares;) Ellers har vi det veldig veldig fint altså:)

Alkohol og graviditet ja.. Det kan jo være bankers det! Vi får se;) er vel enda en uke igjen til el etter festen, så jeg tipper jeg har blitt edru innen da:)

Tusen takk for gode tanker, det kommer heelt sikkert godt med! Med så mye oppspart babystøv og gode vibber så må det jo bare klaffe denne pp:) Lykke til til deg å! 11 pp er så altfor lenge..

Da jeg ble gravid i høst, skulle jeg på fest dagen etter el. I det festen startet, kjente jeg et big bang i magen, og bare visste at jeg var gravid. Men tenkte som så at litt alkohol er sikkert bare positivt, og ble rimelig full... Spiren satt den, men startet aldri å utvikle seg (blighted ovum). Så kanskje det var litt dumt og??

Kanskje du skal lufte lanken litt et par dager før el? Så får du tømt ut gammalt skrap som ingen vil ha;) Og banet vei for freshe,nye svømmere...

Joda, det er ikke sølibat før EL, bare ett par tre dager før, så det rekker å samle seg opp litt:) Men det er ikke bestandig det har blitt gjort heller, her har vi prøvd på alle måter..

Nei, tror ikke alkohol har så mye å si sånn sett, tror du det? Tror ikke det er grunnen til din BO.. Etter denne pp tar vi det som det kommer, da skal vi jo ytredes og får svar på ting vi lurer på. Og er det ikke noe galt, så får vi bare prøve å gå inn for det igjen etter det..:)

Håper bare at jeg virkelig klarer å slappe av.. Det er jaggu ikke lett.. Syns jeg var flink forrige pp, men tenkte jo mye mer på det enn jeg burde.. Får bare krysse fingra og spre beina og håpe på innertier:)

Hei jenter ;)

Melder meg inn i denne skravletråden sammen med dere koselige jenter! Det er nå 19 pp siden jeg slutta på pilla - har prøvd 100% aktivt i 14 pp. I mai er det 2 år siden jeg slutta på pilla... Vil bli gravid NÅ!!!!!! Vurderer å starte utredning nå, men vi har vært gravide en gang underveis, så jeg klamrer meg til håpet om at vi skal klare det igjen uten å måtte gå gjennom masse undersøkelser og tull først.

Nå er det vår tur!!!! Håper på at det blir mange som kan melde seg ut av denne tråden og hoppe over til 1. trimester denne pp ;)

Jepp, nå skal vi alle snart lage en ny tråd, men den skal være på 1.tri!

Håper du slipper utredning da, dere vet jo at dere klarer å bli gravide. Og neste gang så kommer den til å klamre seg så godt fast at det tar mange måneder før den slipper igjen:)

Kjenner at jeg har litt ekstra oppriktighet når jeg ønsker dere her inne lykke til! (slemme meg....) Unner ALLE å bli gravide, men langtidsprøvere/slitere får ett litt ekstra dytt av meg..

Hvor går egentlig grensen for sliter og langtidsprøver tro??.. Sliter er jo egentlig ikke noe oppløftende ord, må jeg si..

Annonse

ååååhrQ!

min "fruktbare" periode startet i går...så hadde vi sex i mårres og tror du ikke at tullingen av en sambo jeg har hoppa av i svingen???og nå ligger han på gulvet og sover...blæh..

blir vel ikke noe denne pp heller da...

kuli

Hmm... Hvorfor i alledager gjorde han det da? Taktløst...

Men, det er fortsatt masser av håp!!! Den fruktbare perioden er lang vettu!! Kos dere litt ekstra i morgen, legg dere tidlig og lag barn:)

Jeg heier på deg jeg:)

han sa han følte bare for å sprute på puppene isteden. åååhr! den kunne han virkelig drøyd til en aen dag ! sånn feks rett før IKM...tullkuk:P

joda..d finnes jo håp..=) fruktbar periode var fra 5 til 10 mars, og el 8 mars...men hadde sånn innmari vondt i begge sidene idag så lurer på om d virkelig er en stooor eggløsning på gang nå..så han BØR våkne snart=P hehe...

hvordan ligger du an i terrenget da majja???=)

tusen takk fr at du heier=) skulle ønske du kunne sparka liv i sambo også:P hehe

Sovnet visst i går jeg...

Håper du fikk vekt tullkuken din i går, så dere fikk fyllt opp!!:)

Det er jo massevis av håp, hvis el er i morgen!! Krysser for deg!!

Selv så er jeg i dag på dag 5.. Så er klar for å regne litt snart..forventer EL rundt den 17/18 mars, det passer bra.. Det er jo helg og greier, så vi kan kose oss litt ekstra...:) Best spira sitter nå...

ikke skrevet på denne tråden på lenge jeg heller.

orket ikke oppdatere meg heller. hihi

*giddalaus ja*

ville bare stikke innom for å ønske alle litt ekstra lykke til denne pp jeg :)

klem klem

ARG!!!!!! Utblåsning;

Søstern er faen meg blitt gravid før meg... De som ikke har prøvd noe særlig, og 1.mann satt etter 1.pp.. Hu tror det skal være sånn, og kan jo ikke skjønne hva vi driver med som ikke får det til. *smart ass*

Det samme paret som avslørte vår prøving i familieselskap.. (se over ett sted i denne tråden..) DRITT!!!

Så glad er jeg for hennes del.... Neida, det er jo koslig..Men...

Godtm hu sa det på MSN, vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis hu hadde sett kroppsspråket... Det var ikke like positivt, kan du si..

Jaja, det var dagens jenter..Bær over meg...

Ellers har jeg vært hos fotsoneterapeut, håper det gjør susen:) Skal dit en gang til før EL, hun har trua! Men ville jeg skulle prøve å ta det helt med ro, ikke prøve så hardt mens hu er i bildet.. *prøve prøve*

He he.

skjønner frustrasjonen din.

Kusina mi blei gravid nå, og jeg blei skikkelig misunnelig. Rett og slett.

Var ikke bare lett å svelge den :(

Men, fikk beskjed i går om at hun hadde hatt en ma, og fosteret døde i uke 6.. gjett om jeg sitter med dårlig samvittighet. uff :(

Vel, kommer alltid til å være rart/sårt at folk rundt oss blir gravide. Iallefall når man har slitt en stund.

Får bare håpe at deres babylykke smitter over på oss, og at vi blir gravide snart også :)

Uff ja, tenk om hu får en abort.. Nei, nå fikk jeg dårlig samvittighet allerede.. Så slem jeg er... Bare fryktelig misunnelig.. Hu får liksom alt servert på gullfat hu. BESTANDIG!!

Æsj.. Det er ikke lett gitt...

Men satser på at det smitter over på meg, også smitter deg dere;)

he he :)

skjønner hvordan du har det.

men en gang blir det vår tur, og da kommer vi til å være hundre ganger så glade som de som får dette rett i fanget. tenk så tilfredsstillende det blir da. endelig har man klart det, og man har jobbet for det.

er ikke alltid det lønner å få ting rett i fanget (hadde sikkert vært greit ang barn, meeeen) he he

bedre sent enn aldri :)

Sant det! Min positive test kommer til å bety uendelig mer for meg enn hennes... Gleder meg sånn til den dagen!!!:)

Man vokser jo på alt man gjør, så dette vokser nok vi mye på:) ung, men kloke foreldre kommer vi til å bli!!

Tusen takk for oppmuntring Lioevr!! Glad denne tråden er her jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...