Gå til innhold

Stor sorg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det ble slutt med meg og kjæresten min i natt/morges. Det er vel egentlig til den beste, men jeg har bare så lyst at alt bare skal være en vond drøm...! jeg savner han allerede, selv om han bare ligger i rommet ved siden av. Og så er det liksom; hva gjør jeg nå?? flytter jeg ut? han? hva med bilen? det er under to mnd til babyen kommer, hva skjer nå? alt er kaos i hodet mitt... skulle ønske bare noen var her akkurat nå å ga meg en klem å sa at alt vil gå bra... er så vondt å skrive dette.. noen som har noen gode råd eller et eller annet?...er så tungt dette. trodde virkelig han ville ha meg, men da jeg sa det fikk jeg til svar; "hvordan kunne du tro det?"... vi har hatt såå mye problemer i en laang periode tilbake i tid, og ingen av oss har klart å løse de på en bra måte. ikke jeg heller. vet ikke helt hva jeg skulle gjort anderledes, bare at noe gikk galt. og at jeg ikke fikk det jeg trengte av han. (og han fikk nok ikke det han trengte av meg..) vi var bare såå enige om hvordan det skulle bli med barnet, og oss tre sammen, og alt... og nå er boblen sprukket. for det var vel det det var, en boble - en illusjon. klarerr ikke tanken på å skulle bli alenemor - DET VAR IKKE SÅNN DET SKULLE BLI!! - og nå er det nettopp det jeg blir.. er så forb.... tungt! det var ikke sånn det skulle bli...

Fortsetter under...

Huff forstår at d er vanskeli! *trøsteklem*

D som hjalp meg va å fokusere på babyen.

Istedefor å tenke på "D va ikkje sånn d skulle bli". så tenkte eg "No e d blitt sånn, ka eg gjør no".

Prøvde å finne d positive i å bli alenemamma (d høres heilt rart ut, eg veit d, men d fikk meg i hvertfall av d fokuse på han, og at det va verdens undergang)

Tenkte slik som:

- Eg har foreldreretten (når man ikke har hvert gift e d uuuutruli vanskeli for barnefaren å få den, med mindre du er seriøs stoffmisbruker)

- Navnebestemmelsen er opp til meg.

- Blir å klare meg fint på overgangstønad, og støtte.

- D finnes flere fisk i havet, som sikkert blir å behandle meg bedre.

- Babyen og eg fortjen d beste.

- Blir et bedre forbilde for min datter (Å bli tråkke på av en mann som ikkje behandle deg bra, e jo ikkje å være et bra forbilde osv)

- Babyen fortjen å vokse opp i et heim uten krangling heile tia, da e d best at vi bor kver for åss og at vi klare å samarbeide.

Noen av disse punktene er jo helt useriøs, men d fikk meg i et bedre humør i hvertfall når eg va langt nede:)

D blir sekkert å gå bra me deg og babyen.

Lykke til!:)

Uff, kjenner tårene presse på nå... vet akkurat hvordan du har det og det er kjempe vondt!!! Men hvis det er en trøst så blir det bedre, det virker ikke sånn og jeg trodde aldri det skulle bli det. men det gikk fortere enn jeg trodde før jeg kjente at jeg begynte å se framover igjen. ta sorgene når de er der, så blir du ferdig med dem istedet for å holde dem inne for da blir det hengende igjen..

*En stor trøsteklem fra oss til dere*

Vil bare si tusen tusen tusen takk til dere som har svart meg..... dere aner ikke hvor godt det var for meg å lese! det betydde veldig veldig mye for meg, så takk...!

Forsåvidt, så er dette et "vedlegg" til historien.. Ligger på en annen link, men limer den inn her, så man forstår at det er samme historien...... Det er litt dårlig krevet, er klar over det, var ikke helt i "rettskrivningsmodus" da jeg skrev det....

Fant ut (blant flere andre ting!) at samboeren min lørdagskveld/natt da vi var ute (møttes etterhvert, så va var ikke sammen heele tiden), har flørtet og anskaffet seg nr. til en jente, bedt henne og venninnen m på nach og kino dagen etterpå, og til slutt holdt på - etter mye mldingskontakt frem og tilbake - å sende en mld der det skulle stå "faen du er så deilig!". (denne lå skrevet, men ikke sendt, åpen på tlf hans etter at han hadde sovnet, og det var slik jeg begynte finne ut av alt dette + mere til som jeg ikke orker skrive om akurat nå.) Tlf.nr. var lagret som "Deili" på mobilen hans.... alle mld ellers var slettet, men fant all info på loggen til telefonen.

Jeg var altså i samme lokale da han har flørtet og alt dette med denne/disse jentene. I tillegg spurte jeg da vi var på vei hjem "hvem melder du med?" fordi han satt helt oppslukt i mobilen. Som svar fikk jeg "søsteren min". han har ikke sendt en eneste mld til søsteren i følge loggen på mobilen.

Det hele endte med en diskusjon hvor vi rett og slett dumpa hverandre....

Ble kanskje litt rotete skrevet, men...

Hva synes dere om dette?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...