Gå til innhold

trenger åd.. ang kveldsamming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er bare 11dager gammel.. Men hun er helt gal etter pupp... spiser og spiser. Om kvelden går det i ett.. føler jeg ikke har nok melk eller at jeg gjør noe galt,... får så dårlig samvhet... Hun er lys våken klarer ikke roe seg.. bare gaper etter pupp... Har dere non råd til meg?..hva med å gi morsmelkerstatning på kvelden.

? har tenkt på pumping og ha noe i kjøleskapet,,, men hvis ikke jeg har nok melk, hvordan skal jeg få pumpa meg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dytte en tråd til deg. Dette er helt normalt! Slapp av og la baby holde på en stund til!

Skrevet

La henne suge på fingeren din kanskje? Legger hun på seg? Bæsjer og tisser mye? Det er det beste tegn på om hun får i seg nok. Vei henne og se utviklingen.

Min jenta fikk masse melk men hadde et enormt suge behov. Jeg ga henne smokk etter 17 dager..de anbefaler å vente til etter tre uker eller når ammingen er godt etablert. Det har ikke vært noe problem med pupp, smokk og nå flaske hos min. Lykke til.

Skrevet

Hun hadde lagt på seg 400gr på en halv uke...så vektøkning er det ikke noe i veien med.. hehe! hun bæsjer og tisser i ett. Så jeg vet hun får i seg nok. Smokk tar hun bare av og til..men vi prøver å få henne til å ta den , Men leste linken over her så jeg får satse på den og smøre meg med tålmodighet. Hun sover som en prinsesse om natten HELDIGVIS!! Sovner i 24tiden og våkner i 4tiden og 8tiden.... Så jeg kan kke klage... men er bekymret om kveldene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...