Gå til innhold

Jeg som hadde gitt opp håpet denne pp, da tante kom i går, men det var ikke tante, det var spotte trollet:):)

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM nå på mandagen

Var i går morges på toalettet å så at det var litt rødt blod på papiret og regnet da med at tante var kommen.

Tok på bind og ventet på menssmertene og gav opp denne pp.

Så på ettermiddagen har jeg enda ikke blød noe mere enn litt tidligere på morgenen, det var snakk om kanskje en spiseskje, men ikke mere.

Tok da en test for jeg synes dette var så rart fordi jeg får vanligvis mens smerter en dag eller to før mens, og jeg har had mange symptomer denne måneden som feks stikking i brystene, stikking i magen og nede i ryggen.

Og på testen stod det GRAVID!!!!!

Trodde ikke vi skulle få det til uten hjelp.

Jeg har endometriose og en eggstokk og dette var første måneden jeg fant EL.

Nå skal jeg endelig gå over til 1.trimester.

Gir dere alle mye babystøv ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

PS: regner med dere kommer over etter hvert

Fortsetter under...

gratulerer så kjempe mye!!! :):):)

kos deg en masse med den lille spiren din :)

sniker til meg litt babystøv jeg..til samlingen min..hehe..

driver å sparer opp slik at jeg også kan hoppe over til 1.trimester snart

klem fra

lille_me 11pp

Gratulerer sååååååå masse, dette var skikkelig godt og høre. Har selv bare 1 eggstokk og har spekuklert i om det blir min tur en gang, at du klarte det betyr jo at jeg også kan:))))Kos deg masse og ta vare på deg og spiren din.

Suger til meg babystøv jeg i min 16 pp.

Godt å se at det ordner seg for oss jenter som har vært prøvere en stund :o) Lykke til med spiren, måtte den klore seg godt fast ;o) Suger beskjedent til meg litt babystøv ****

PS: Bare vent, jeg kommer snart over til 1.tri :o)

Gratulerer... jeg hadde egentlig det på følelsen når jeg leste og svarte på innlegget ditt sist!!! Gratulerer! Kos deg masse med den gode følelsen, og tiden framover!!

Klem

Annonse

Annonse

Tusen takk alle sammen for gratulasjoner og hilsener!!

Håper spiren klorer seg fast ja.

Kom akurat på at jeg har glemt å skrive hva jeg tror funket denne gangen.

Jeg har tatt gravid vitamin, tok EL tester og hadde oss på EL dagen og dagen etter.

Etter samleie lå jeg med en pute under rumpa og slik lå jeg i over en time.

Lykke till alle sammen, skal se etter om dere kommer inn på 1.tri snart.

Ps: her er litt mere støv++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...