Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Når forsvinner dette herket? Jeg har brukt krem/salve fra apotek men den er der enda etter flere uker...normalt?
karanja Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Plages med det samme, har brukt salven i litt over ei uke nå og i dag er det mindre plagsomt, heldigvis. Håper det varer! Tror det er veldig viktig å smøre ofte og være ekstremt nøye med hygienen. Merker også at det ble mer effektivt etter at jeg begynte å lage omslag med salve som jeg legger på om natta. Men det jeg lurer litt på er hvor mye og hvor lenge man kan bruke salven, det står i pakningsvedlegget at gravide ikke bør bruke høye doser over lang tid, men hva er høye doser og lang tid? Spurte på apoteket, men hun kunne ikke svare....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Dei kommer ut under fødselen også så dere bør førberede dere på å ha di en stund:-(
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Ikke for å skremme noen, men har man fått elendigheta kan man risikere å ha dem..... fikk mine operert bort etter forrige svangerskap, men nå er de gud hjelpe meg tilbake igjen....Blir vel ny operasjon på meg. Ps. etter første svangerskap ble de borte.
mankell Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Heisann! Har dere vært inne på siden med kjerringråd? Kansje noen råd der kan hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Fikk dem ikke ved forrige sv.skap, men denne gangen har de kommet, og hjelpes, hvorfor ? Etter jeg har vært på do å gjort stort føler jeg at jeg ikke blir ordentelig ren uten å bruke asan våtservietter - eller rett og slett ta en dusj. Har ikke brukt salve enda, da jeg har hørt de plopper hvertfall ut under fødselen, men når den er overstått skal alt prøves. Du som opererte; ble du henvist av legen din, eller måtte du på privat klinikk? Og var det ubehagelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå