Gå til innhold

Quinny Buzz


ups..nummer4

Anbefalte innlegg

Noen som har denne ? Er dere fornøyd ? Er den lett og tar liten plass i bil ? Er det full liggestilling ? Vurderer å kjøpe denne som en slags "trille".........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den som en nr 2 vogn. Har den i sort med en rød dreamibag til. Jeg er kjempefornøyd. Det har vært mye pepper om den her inne på DIB. Men jeg har forelska meg helt. Den har to stillinger mot deg, og tre stillinger fra deg. Den kan ikke legges helt flatt, men nesten. Ryggen er ikke seperat, så bena følger liksom " med" når de løfter bakover, men de jeg kjenner som har den vogna sier at barna sover kjempegodt i den. Som hovedvogn ville jeg nok kjøpt en annen, men som nr 2 er den helt gull! Kanongod å kjøre, jeg har kjørt den både på shopping og i sentrum med mye snø. Så lenge det er brøyta går det flott. Lett å slå sammen, og spretter opp av seg selv. Bagen som følger med er ganial og rommer mye. Både trekk til vogna og bleier. ;) Den er bred pga hjula, men blir like flat som hjula er høye, om du forstår hva jeg mener. Veldig flat hvertfall... vi skal ha den med oss til syden, fordi vi tør ikke sende brioen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint svar !! Ja er på utkikk etter en nummer to vogn ! Har Brio duo som nr 1 og den er litt tung og stor til byturer osv !! Tenkte i sort trekk, vet du hva den koster bare i sportsvogn ? Altså uten bagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den til 1999,- men det var fordi det var 06 modell. De ligger rundt 3290,- tror jeg helt nye 07 nå. Om du går på finn.no vet jeg at lillemille.no skal selge en 06 modell til 2990.- hun har hatt den for salg lenge, så kanskje du kan gjøre en avtale med henne om pris ;) Søk på buzz, under barnevogner, så kommer den opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps.. det selges en del sorte på finn.no brukt ;) Eneste, hold deg unna 05 modellen. Den skal visstnok ha litt dumme ting som ble fikset på 06 modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...