Gå til innhold

Da kommer jeg inn til dere jeg.... :-)


Tussa og Sofie

Anbefalte innlegg

Hei!¨

 

Jeg er ny, testet positivt i går (og i dag, hehe, stoler ikke helt på testene) Så sniker meg inn her.

 

Har allerede et spørsmål, håper noen kan svare, jeg har spesielt på nettene de siste dagene våknet av skikkelig kramper i magen, som menstruasjonssmerter bare sterkere enn jeg er vant til. våkner et par ganger pga av dette og på dagtid er det ok, kanskje et "tak" eller to.

 

Noen som har det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tussa

 

Gratulerer masse og velkommen til oss..

 

Akkurat det der hadde jeg også og hadde det slik i nesten 1 uke.. Kom som regel om kvelden/natta. Var hos legen og fikk beskjed om at jeg hadde fått kolikk i forbindelse med at jeg var gravid. Kan jo være det samme som deg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen!! :)

 

Jeg har det som deg: jeg har menssmerter som virkelig overgår de menssmertene jeg er vant til, mest på kvelden og natta men også litt på dagtid. I tillegg er jeg støl i korsryggen og har noen småsymptomer som kommer og går litt (ømme pupper, halsbrann, hodepine, rar smakssans osv) Jeg er nå 5+4 og har hatt menssymptomene + støl korsrygg siden jeg testet positivt 3+6... Håper at det gir seg snart, men jeg trøster meg med at det tyder på at det skjer ting i magen min! :)

 

Lykke til Tussa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :-)

 

Godt å høre at det ikke er unormalt, man lurer jo litt i starten ;-)

Ifølge terminberegning er jeg 4+3, men jeg får vel bestille en legetime til Mandagen.

 

Ha en fortsatt fin Søndag dere!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med spire i magen.

Velkommen hit =)

 

Jeg også hadde lignende mensensmerter helt i starten, men så sluttet det like brått som det kom. Blir nok bedre etter hvert skal du se.

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...