alltidhåp Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hei Elastica. Håper du har tid og mulighet til å titte litt på meg i dag. Du har spådd meg tidligere men det er noen måneder siden. Jeg ønsker meg så sterkt et barn. Vi har prøvd siden sommeren 06. Sist mens var 29 januar og eggløsning ca 12 februar, Venter ikm ca i morgen. Ser du en spire? Eller ev når og kjønn? På forhånd tusen takk. Ønsker deg alt godt. Klemmer
alltidhåp Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 Beklager. Jeg:220477 Han:131175 Tusen takk vennen
Elastica Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Hei vennen:-) Huff-jeg er så redd for å si feil til deg som har prøvd såååå lenge. Er jo i grunnen tragisk hvis jeg sier feil nå da.... Men jeg fikk faktisk følelsen av at du er gravid nå jeg!! Håper inderlig at jeg har rett i den følelsen da vennen!! Jeg krysser fingrene for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxx Hva tror du selv da...? Noen symptomer..? Lykke til vennen!!!! Klem
alltidhåp Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2007 Å så nydelig du er:) I dag har jeg hatt menssmerter. Kommer og går. Stikninger i rygg og hofter kommer og går også. Ingen tegn til mens. Uff, jeg leter nok etter symptomene, men jeg har ikke vært i form den siste uka. Ikke bra enda. Sliter med bronkitt. Syns bare at det sitter så lenge i denne gangen. Trenger ikke å ha noen betydning. Har hatt brennende og kløende brystvorter i ca 2 dager. Borte nå. Sikkert pms det her. Blir nesten værre og værre for hver måned:( Tusen takk for at du tok deg tid vennen. Veldig takknemlig for det. Du hører fra meg vennen. Ønsker deg alt godt. Klemmer
alltidhåp Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2007 Hei på deg vennen. Ingen mens på ikm- dagen. Har verking fra hofter og nedover i beina. Menssmertene kommer og går. Hadde mer smerter i går. Håper så inderlig. Tenker altfor mye på det. Ser du fortsatt en spire? Tusen takk. Klemmer til deg. Jeg:220477 Han:131175
alltidhåp Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2007 Hei igjen vennen. Ingen mens............................... Kan du se en spire?????????????????????????? KLEM
nattinatt Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Hallo vennen Måtte nett blande meg inn...For eg fekk VELDIG inn graviditet på deg no altså!!!Så eg håper verkelig at det stemmer. Er du det ikkje no,må det være rett om hjørnet, for det kom så kjempegodt inn!!! Masse masse lykkke til!!!
alltidhåp Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2007 Hei Elastica. Fortsatt ingen mens. Ser du fremdeles en liten spire????????????????????????????? Kjønn?????????? Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå