Gå til innhold

Hvordan fant dere ut at dere var gravide?


fiskelisken

Anbefalte innlegg

...jeg har ømme pupper utover dagen og kjenner at jeg er litt uggen om morran og kvelden...men trenger jo ikke være gravid av den grunn...?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var kjempevanskelig å tyde alle gravidtegnene for det var akkurat de samme symptomene som på mensen. Derfor har jeg verdens kjedeligste svar på spørsmålet ditt. Mensen kom ikke når den skulle og jeg tok mange tester, men 6 dager på overtid viste den positivt.

 

Ta en test så finner du det ut du også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp funnet det ut, men jeg visste det bare.

Siste uka har jeg hatt mensmurringer i flere dager (noe jeg vanligvis aldri har, og følt meg litt uggen, ikke kvalm, men bare en rar følelse.

SÅ uteble mensen....og da var jeg egentlig ganske sikker når jeg testet.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uteblitt mens+test..

alle de andre tegnene er håprløse å tyde, fordi de kan være der selv om man ikke er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også kjente etter disse symptomene, og kjente ofte at jeg hadde både det ene og det andre, som regel bare et tegn på at tanta var på vei.

Den pp jeg ble gravid, merket jeg ikke annet enn at Tante Grusom ikke kom på besøk, så jeg tok en test dagen etter som viste at jeg faktisk var gravid.

En kan bli helt sprø av den symptomlista som ligger inne på bligravid-for omtrent samtlige symptomer er de samme som når tanta gjør sitt inntog. Prøv å ikke bli for opphengt i den (vet det ikke er lett!) Nå er jeg 5+5 og har fremdeles ingen symptomer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mistanke da jeg ikke hadde noen symptomer i det hele tatt!!!

tok test en dag over ikm og den var så blå så blå...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de litt komisk me alle de symptoman.... Nettopp testa positivt, og har foreløpig lite symptoma...men forrige pp(prøvde i 4 mnd før klaff) hadde æ samtlige symptoma på den der lista....og va på god vei inn i et innbilt svangerskap, helt til tr kom å rykket mæ ut av den bobla=)

 

Denne pp, derimot, gidda æ (nesten) ikkje å kjenne etter symptoma....de så ut til å virke for mæ=))

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...