Gå til innhold

Juni: ååå..for ei deilig natt =)


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

lillemann tok kveld kl 19 !!!! det var helt rart for meg asså....så jeg tok kveld kvart over 9 :) oghan sov ...med matpause da...til kl 8....utrolig godt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så deilig da! hvordan fikk du han til å sove hele natta? husker du sleit litt med det for en stund siden!!?

 

klarte det helt store i natt. teodor er litt tett i nesa. så har sikkert vært litt ekstra på allerten i natt. kl 1 har jeg stått opp og henta han. husker at han sov godt da jeghenta han og at mannen min lurte på HVORFOR jeg henta han. seriøst.. jeg har henta han uten at han har laga lyd elle rnoe. han sov.. og mammaen skulle han han i senga:S ammetåka burde begynne å lette snart..

 

hvordan går det forresten med lillebabyen i magen? har du fått termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 5 september...han sov hele natta av seg selv...borsett fra mat pause da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men regner med at det var en gangs tilfelle at han la seg så tidlig...men håper at det går i kveld og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres deilig ut med ei hel natts søvn ja:) og du som er gravid trenger det værtfall!!! troro jeg må vente en god del år før jeg får nr 2. må få ha natta tilbake i allefall!!! men kjenner jeg blir litt misunnelig på de som har smått i magen (helt til jeg husker halsbrann og vann i kroppen!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja halsbrann er noe dritt..og gjett om jeg glemte å kjøpe halsbrann tebisse i går...blæ----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...