Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har valgt å ta en lang pause fra all prøing og forsøke å gå ned i vekt først ettersom jeg er overvektig. Denne mnd. kom ikke mensen, og i dag tok jeg CB digitaltest og den var positiv. Hvor sikker er den egentlig. Vil nesten ikke tro det er sant etter uttallige isci. I tillegg har jeg vondt i magen, og de siste dagene har det vært litt rosa¨på papiret.

Må nok ta meg en tur til legen. Bør jeg kontakte Riksen, eller må jeg bare gå til fastlegen??????

Klemz Mari

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8379317-positiv-test-er-det-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mye annet å si en...

GRATULERER !

Lykke til med videre svangerskap !

Har ingen anelse om du bør kontakte riksen,men det er det sikkert noen av de andre flotte jentene som vet.Gled deg over positivt resultat,du har trolig vært kjempeflink i henhold til slankingen også..Du har i alle fall fått verdens beste belønning !

Gratulerer!!! Det samme skjedde meg 2 negative icsi og så gravid på egenhånd noe legene mente var veldig liten sjanse for... Jeg ringte Riksen hadde da tatt 1 CB digital som var positiv, og de sa at var den posotiv så var jeg gravid, en kunne stole på CB testene. Men jeg spurte om å få ta en hcg-prøve på Riksen og de behjelpelig med.

Om du vil føde på Risksen så søk tidlig, du kan gjøre det selv så jeg på 1 trimester. Jeg søkte i uke 5.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...