Gå til innhold

Da har jeg sluttet med prevensjon


Gjest

Anbefalte innlegg

Er ikke fordi jeg skal bli gravid igjen altså!

Jeg har nå prøvd alle typer prevensjon føles det ut som, og får plager av absolutt alt. Så nå gir jeg opp...Får bare bruke den gammeldagse kondomen da, orker ikke mer hetetokter, svetting, kviser og konstant mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå trodde jeg nesten at du ville ha en ny baby altså!

 

Huff og huff, har du prøvd ulike p-pillemerker også?

 

Et alternativ til kondom er ladycomp, den koster to-tre tusen, men er hormonfri, og99% sikker, som den reklamerer med. Jeg vurderer å kjøpe den.

www.buenaventura.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trodde jeg også at du ville ha barn igjen. Jeg bruker p-plaster. Merker ingen bivirkninger,og jeg får mens hver 4.uke. Skal jeg noe spesielt, så har jeg plaster en uke til, og utsetter mensen. Mega-praktisk.

Skjønner godt at du ikke orker mer når du har så mye bivikninger av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig med alle de bivirkningene, da... Har hørt flere her inne på DIB snakke bra om den ladycompen (og så er det visst en annen også, men husker ikke hva den heter)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearly, eller noe, kanskje? De er jo ganske dyre da, men det blir jo ikke så mye om man deler det på antall år man hadde brukt annen prevensjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nekter mere prevensjonsmiddel som plager meg, så min mann har 2 valg, sterilisere seg eller bruke kondom! hehe....jeg og kan seff sterilisere meg, men det koster over 6000, mot mennenes utgift på 1600 ved å få samma jobben gjort......ellers er det jo sølibat også da..men ikke alltid lett å få mannfolka med på det, hehehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...kanskje jeg skulle prøvd den ladycompen. Er det ingen bivirkninger med den? Har prøvd spiral og alle p-pille merker tidligere, gir opp. Vi vil ha ett barn til iallfall, så kan ikke sterilisere oss enda heller, ellers hadde nok mannen gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd p-ring også? Det skal jeg prøve når jeg slutter å amme. Er visst bra fordi den bare pøser ut hormoner der nede og ikke i hele kroppen på at vis.. Jeg tåler heller ingen p-piller o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke prøvd, legen anbefalte den til de som ikke har født og ikke skal ha barn på lenge, så har litt utelukket den. Har planer om å amme ganske lenge, så da er det litt vanskelig å bruke den nå.

Men, takk for mange gode råd alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...