Gå til innhold

Nå må dere våååååkne!


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen:-) Ikke så mange andre som er våkne enda ser jeg. Sofie begynner faktisk å bli litt trøtt igjen, tenkte jeg skulle prøve å gi henne grøt i håp om at hun spiser det og sover helt til halv 11 da vi må opp på besøk.. :-)

Var du tidlig oppe du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente som har funnet ut at det er morgen halv seks... I dag våknet hun kvart på fem! Lot henne ligge en halvtime og bable for seg selv, hun er jo så snill også, skjønner på en måte at det er natt fortsatt - selv om hun ikke er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offda. det er tidlig det! Da er det enda langt på natt for meg! Håper ikke Sofie begynner med det, for hun har begynt å våkne et kvarter tidligere hver dag nå. Hun pleide å sove til 10-10.30, nå er det mellom 7-7.30.

Nå forlater jeg deg igjen, håper du får mer selskap snart! Ha en topp dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen. Skvatt i morges da jeg våknet å så på klokken. Hun var halv ni!!!!!!! Gikk inn til Benjamin, og der ligger han sååå fornøyd med tutten i munnen og gliser til meg. Vanligvis er jeg oppe med han i halv 7-7tiden.

Men nå er vi våkne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg var våken klokka syv i dag morges, jeg! :o)

Men fant ut at bare bare MÅTTE gjøre litt husarbeid i stedet for å dibbe... Nå skal jeg se om jeg kan få tatt bilde av Karsten i dress! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...