Gå til innhold

Når legger dere dere?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

- og hvordan er det i forhold til når dere står opp?

 

Ser jo at det er aktivitet her leeenge etter at jeg har lagt meg... Men så er vel jeg ofte først ute her om morgenen også.

 

Jeg legger meg ca 22 - ikke seinere på hverdager, kanskje en halvtime-time lenger i helgene. Ingrid legges kl. 20.30. Hun våkner 05.30, og det er jeg som står opp med henne(frivillig, får ikke sovne etter å ha blitt vekt på den tida). Siden jeg ikke klarer å sove på dagtid, er det nesten en nødvendighet for meg å legge meg så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger meg alt for sent..I ukedagene legger jeg meg mellom 23.30 og 00.30, i helgene blir det 01.30. Står opp 7.30 både i helger og ukedager. Er mye våken om natta med begge jentene som er litt vrange for tiden, så er ganske utslitt for tiden. Synes det er så deilig å være alene når barna sover, så da blir det til at jeg er for lenge våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er det ikke egentlig et paradoks? At man blir utslitt fordi man vil slappe av alene? Hadde en periode for et par måneder siden da jeg gjorde det også. Nattammer du fortsatt da? Da blir det jo evt ekstra slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det går utover meg selv, hver morgen jeg våkner og er kjempe sliten, sier jeg til meg selv at i dag skal jeg legge meg senest 22.30. Men, det blir aldri noe av:-(

Ammer en gang i timen fra klokken 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg som regel mellom 22 og 22.30. Står opp med Benjamin som regel halv 7-7. Han legges mellom halv 19 og 19, så vi får alenetid på kvelden. Deilig. Våkner av og til på natta og må gi tutten eller snu han litt, men sover igjen før jeg kommer til senga igjen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

legger meg altfor sent... tidligst tolv...!! noen ganger ett- halv to.... når mann min er hjemme står han noen ganger opp med jentene sånn som i dag.. da er det såvidt jeg kommer meg opp... hehe... i dag ble det halv ti....:)

isabell legger seg rundt 19.00.. men våkner iløpet av natta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i seng mellom 23-24. Sigrunn våkner 06, men sover videre i senga mi til 08.

 

Må nok begynne å legge meg tidigere når jeg begynner på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har så vanskelig for å komme meg i seng. Har det vel omtrent sånn som Hilde... Er så godt med alene-tid, så jeg klarer ikke å komme meg i seng. Men Karsten legger seg 18, så da har jeg jo alenetid i seks timer før jeg finner senga. Han våkner 06 (+/-) og da bytter jeg og mannen på å stå opp med ham. Men så sover han fra 07-08 igjen og sover i to timer nesten. Da bruker jeg å sove sammen med ham. Tror det er enklere når man har bare ett barn, da kan man gjøre sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...