Gå til innhold

Favorittleike?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Det varierer vel så mye. Ingrids favorittleike er en telefon fra Fisher Price. Hun skrattler når telefonen ringer! Mye leiker er ikke så spennende lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal helst være hardt her og. Har en rangle fra Cubus som lager rar lyd og med håndtak, den liker hun godt fordi hun får så godt tak i den. Ellers er det fjernkontroller og telefoner hun helst vil ha.( Men, ikke allltid får)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fjernkontroller og telefoner er spennende. Lurer på om jeg skal kjøpe en leikemobiltelefon eller noe til henne, men den blir sikkert ikke like spennende, for den vil hun jo da få lov til å leike med.

 

Har lett etter ei rangle Ingrid lett får tak i, kanskje jeg skal se om de har den rangla på Cubus her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig også! Jeg har jo kjøpt noen leiker, men føler at jeg ikke bør bruke så innmari mye penger på det, hun skal jo få flere leiker somfølger utviklingen. Men det var jo ikke så gal pris da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste lekene blir han ganske fort lei... Han har en blå bade-hval som han kan gnage ganske så mye på. Vi synes det er litt rart, for halen på hvalen er kantete og ikke så god å gnage på. Ser han blir "irritert" hver gang han gnager på den. Men det er kanskje utfordringen, det da?! Ellers er det fjernkontroller, mobiltelefoner og faktisk musa til PC'en som er artigst... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...