Gå til innhold

2 svake tester i går.. men nesten en usynlig idag?


NoBlonde-fått ei prinsesse

Anbefalte innlegg

Tok to tester i går på ettermiddagen.. 2 like.. svak svak strek. tenkte det skulle bli bedre med en ny idag på morgen urin.. men nei.. den var usynlig.. til jeg såvidt skimtet antydning.. :(.. har hatt høy temp hele tiden.. er 14 dager over el. idag litt lavere temp seff.. hva er dette?skal ah ikm om 2 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn var det med meg med nr 2,tror jeg tok 7 tester i løpet av en uke,alle så svake at jeg knapt så en strek. men gravid var jeg:)) så du er nok gravid ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men var det svakere strek noen dager etter.. sterkere streker?.. skjønnner det ikke. med morgen urin burde det iallefall være sterker.. men det er jo enda noen dager til ikm da. åhh.. dette er hardt.. har hatt høy temp hele tiden.. og idag.. 38.90 fra i går 37.03.. har det betydning?---

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe NoBlonde må smile også, kjenner meg igjen. Hvis det er to dager til IKM tror jeg ikke du kan se på enkelt temper. Har du tidligere sykluser å sammenligne med, sier det litt mer. Tempen kan du ikke stole på før du forventer at den skal synke. Min temp. er mer stabil når jeg er gravid, men dette er jo individuelt og du må ha tidligere sykluser å sammenligne med.

Jeg er enig i at det er litt rart at ikke testen ble sterkere dagen etter med morgenurin, det er nok ikke det beste tegnet, men jeg håper du får en knall positv om en dag eller to likevel. Det er forsatt håp vet du

Lykke til fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler deg å vente til IKM og bruke en digital CB-test, da får du sikker svar!

 

Tempen synker ikke før samme dag som TR kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har 38,9 i temp, vil jeg heller si dette er feber. Sikker på at du ikke holder på å få influensa??? Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak positiv test betyr du er gravid men at det er et lavt nivå av HCG- dvs tidlig i graviditeten. Du er gravid og om du får en blødning betyr det at du har spontan abortert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...