Gå til innhold

Forelska i vogna mi:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hvert å bestilt barnevogn:)

City Cross med City Bag

Eg e bare heilt forelska:)

Har bestilt begge delene i svart, men har bestill stelleveska som e svart og knallrosa:)

Så skal eg pynte med et rosa pledd i vogna:)

Glede meg drit masse tell vogna kjem:)!

Nån som har erfaring me vogna?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du har gjort et smart valg. altså å kjøpe city crossen med bag i stedet for en annen duo eller kombo vogn. jeg har selv en cerox-. den er myyye lettere enn kombivogna jeg hadde før( sportsdelen). og din vogn er lettere igjen. kommer garantert ikke til å kjøpe en stor og tung kombi eller duo vogn neste gang. lykke til!!!

Skrevet

hehe, tror jeg husker deg fra tidligere city cross-debatter. Jeg er også forelsket i vognen:-) Har hatt den i tre mnd, og er superfornøyd. Nå er det mye snø og ikke alltid brøytet så godt, men jeg kommer frem overalt. Han ligger i sportsdelen nå, i lammepose med dyne og pledd hvis det er veldig kaldt. Aldri kald når jeg tar han opp. Er så fornøyd hver dag når jeg triller ut, kjenner at dette er vognen for meg:-D

Håper du også blir fornøyd når du får den!

Skrevet

den er kjempegod:-) har bare prøvd lufthjul i butikken, så har jo ikke veldig erfaring med slike hjul. Men cc har tykke punkteringsfrie hjul. Går endel på en vei hvor det er mye store steiner, og orket ikke styre med punkteringer etc. Hjulene til cc triller lett over:-)

Vognen kostet 4795 hos rudo, grønland. Har ikke city bagen, så vet ikke prisen på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...