Gå til innhold

Tanta har ikke kommet.....

Anbefalte innlegg

Da er dagen for ikm her... og ingen syn av noe tante.. men negativ test både onsdag og i dag...

Men det som er så dritt, er jo at det å være gravid og få mensen har jo samme symptomer.... Så det å merke forskjell er for meg klin umulig... Puppa er ømme, magen verker, ryggen verker... og det er sånn rart vondt om dere skjønner... Men ikke noe tegn på spotting eller slim... så da blir det å ta nye tester til uka da:-) kan jo hende det er en spire lell:-))))) Og det vil bare være supert, for nå beynner jeg å blir drita lei å vente på en test der det står "gravid".....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8378560-tanta-har-ikke-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Doffine, hadde du IKM på fredag el igår?

Jeg hadde igår, men har enda ikke fått mensen. Testet på fredag, men den var neg.

Men som du sier det som er såååååååååååå dritt er at man ikke vet om det er symp for mens el om man er gravid????

Jeg har skikkelig vondt i ryggen, små kvalm(vet ikke om jeg innbiller meg det?), men igår morges var jeg sikker på at jeg ville få mensen ila dagen, for du vet hvordan det er......man kjenner det, men det var feil.

Det er litt rart for jeg pleier å ha velidig regelmessig!

Jeg hååååååååååper jo at jeg er gravid, men så vil jeg ikke håpe for mye heller, for ikke å bli skuffet.

Hvis jeg ikke har fått mensen til tirsdag tester jeg på nytt(hvis jeg klarer å vente til da????)

Jeg hadde ikm i går lørdag.... testa da også, men neg... Og alle symptomer er jo tilstedet, men jeg vet ikke om det er tr eller en spire.. så nå skal jeg vente med å teste til langt ut i neste uke om tr ikke dukker opp. Sambo har bursdag på fredag, så det ville vært kult å gitt han en litt spesiell burdsdag... Men er så lei av å kaste bort penger på diverse tester.... industrien tjener jo penger så det holder på oss.. Og jeg ahr da prøvd i 18 mnd... så det har blitt en del tester...

OOOi!!

Håper inderlig at du er gravid og det er beste gaven du kan gi ham på fredag ;-)

Det er sant det blir mye penger og testene er ikke akkurat billig! Jeg har bare kjøpt en til nå for det er første forsøk for oss.

Har du opplevd tidligere at det har gått noen dager også har tanta dukket opp? Er det vanlig?

Jeg har ikke forsøkt tidligere, og jeg har alltid hatt regelmessig mens!Så jeg er litt forvirra!!

Annonse

Jeg har IKM på tirsdag og kan nesten ikke vente, jeg har tat en test i dag og var neg men det er for tidlig. Har hatt masse slim helt siden EL og det er ikke vanlgi pleier å ha det kun ett par dager før mensen, puppene verker siden EL og det er heller ikke vanlig.

Tok en EL test i går og var positiv ( dette kun fordi jeg har mange av de og de sier at EL test kan slå ut positiv da LH og HCG ligner på hverandre)

Vil ikke teste før i neste uke en gang, blir bare skuffet av de negative tester jeg tar for tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...