Gå til innhold

Kan noe være på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok litt fødehypokonder jeg også men jeg bare stiller spørsmål så får dere svare om dere gidder, jeg bare spør jeg og blir happy for svar:)

Jeg har hatt magesmerter i hele dag. Fiser mye og lange fiser (beklager om det er for detaljert) Kraftinge menssmerter og tak i rygg. Ingenting regelmessig. Har født tidligerer men ble satt i gang og haddde keisersnitt så har aldri gått i normal fødsel. Men rier vet jeg godt hva er:)

Dessuten er jeg veldig varm og svetter som en gris. Har gått å tørket svette av pannen i hele dag.

Håper ingen synest dette var for detaljert og ble kvalm:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, terminen min er 18 mars:)

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men ville bare si grattis som fødeklar :)

Jeg har selv hatt en del luft i magen og ryggsmerter de 2 siste dagene, men satser på at det bare er noe forbigående :)

Skrevet

Det er litt vanskelig å svare på for det er så forskjell fra person til person:)Kan bare dele min erfaring,jeg har hatt det som du beskriver nå,med menssmerter,vonde kynnere,maserier og maasse luft i hvertfall en måned nå,men sitter nå her 1 dag over termin og ingen baby har meldt sin ankomst enda:(

Var sikker på at jeg skulle føde før termin pga disse smertene,men nei da..Men kan selvfølgelig bli anderledes for deg:)

Skrevet

Ja, Magicka, deilig å være fødeklar! :)

Og ja, jeg fryktet svarene deres, det er nok ikke mye mer som er på gang her hos meg enn hos dere andre verpende høner som venter :)

Svetter dere mye? Jeg tørker svette og er helt våt. Skal hoppe i dusjen nå:)

Vet dere om det er tilgang på internett forresten på de forskjellige sykehusene? Synest det er så mange som skriver at de ligger på sykehuset og Bimmer.

Jeg har nå ihvertfall blitt avhengig av BIM så om jeg blir lagt inn før fødselen vet jeg nok hva jeg vil ha med meg.

Skrevet

Jepp,svetter skikkelig om dagen jeg også. En time etter at jeg har vært i dusjen så er jeg like svett igjen. Føler meg skikkelig ekkel.

Skrevet

Ja, det er helt grusomt. Svette og prumping og mageknip.Gleder meg til jeg er ferdig med denne runden:)

Skrevet

Hihi,ja skriver under på dette ja:)Føler seg ikke veldig fresh om dagen når man er slik! Skal bli godt å føle seg som ett "normalt" menneske igjen:)

Skrevet

Jeg plages ikke med svette -enda ihvertfall :)

Ang internett. Jeg vet at på Riksen så kan man få kjøpt nettilgang, så da er det kanskje slik på andre sykehus også. Hvor skal du føde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...