Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, søte deg :)

Kan du se om min søster må gå lenge over termin denne gang?

Hun har termin 25.03.07 (gikk 9 dager over sist)

Hun er født 10.02.76

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen:-)

Fikk følelsen av at hun føder helt på slutten av mnd. rundt den 30/31 mars eller deromkring.

Ønsk henne lykke til da :-)

Klem

Skrevet

Spennede :)

Takk skal du ha, skal gjøre det :)

Har lyst til å spørre deg om en ting til, men det er av litt mer privat kaliber, så jeg har ikke lyst til å legge det ut her til spott og spe..

Du har ikke en mailadresse jeg kan sende til? Skulle lagt ut min, men den inneholder hele navnet mitt, så d frister ikke..;)

Skrevet

Hei vennen!!

Kan desverre ikke legge ut mailadressen min her -dette fordi jeg ønsker helst å holde spåinga her inne... Ha nok sagt til noen at jeg kan maile, men det er dem jeg har hatt kontakt med før og som har adressen min. Håper du forstår vennen. Vet at Kimby spår på mail....

Lykke til!!

Skrevet

Det forstår jeg selvfølgelig :)

Har prøvd Kimby, sendte mail for over ei uke siden, men får ikke svar.

Skrevet

Huff -ja det var kjedelig!!

Kanskje du kan forandre nicket ditt for anledningen og legge inn et nytt innlegg..?

Skrevet

Det hadde jo vært en idè, men man vet aldri hvem som er her inne og leser, så jeg har igrunn ikke så lyst til legge det ut her ;)

Men takk likevel :)

Klem

Skrevet

Forstår godt det . Jeg anbefaler å ringe til tarot-kongen!! Du må riktignok betale minutt-pris MEN han er utrolig rask og haler ikke ut tiden + at han er utrolig flink!! Han har hjulpet meg flere ganger og det stemmer såååå bra:-)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...