Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hei Jenter! Må bare få ut litt frustrasjon! Jeg er frisør å er sykemld. har vært mye syk i det siste å ikke i form! Men det er det ingen som skjønner at jeg er SLITEN... Alle bare forlanger at jeg skal klippe her og kille der... Sier jeg nei får jeg det bare i mot meg! blir så frustrert jeg! oslo har mange frisører å det er faktisk bare til å gå i en eller annen gate så finner du en frisør der! er ikke lange veien net til sentrum.....! det er nemmelig ikke bare en som skal si i fra det er liksom alle som skal gå i mot! Sorry må være anonym her er så mange som vet hvem jeg er! Måtte bare få det ut!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Uff,får ikke sagt noe annet enn at jeg forstår frustrasjonen din veldig godt. Det er dårlig gjort av folk at de ikke forstår situasjonen din og at du er sliten Du er jo tross alt sykmeldt for en grunn,og folk har da ingen rett til å kreve noe som helst av deg synes nå jeg.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Tydeligvis ikke vært gravid sjøl nei... Når du er sm fra jobben din så er det for en grunn! Hvis du kan "jobbe" hjemme kunne du like godt vært på jobb da, d er utrolig dårlig at du ikke blir møtt med forståelse der. Du får si at du gjerne skulle vært behjelpelig, men desverre ikke orker! Har selv en del venninner som ikke har vært gravide, og jeg merker en del forskjell på de som selv har vært gravid når det kommer til gjøremål! Nei off, stå på, og prøv så godt du kan å ikke få dårlig samvittighet. Vet d er lettere sagt enn gjort Desverre!
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Det er rart med den type yrker, som frisører, hudpleiere, massører, ja kanskje til og med fysioterapeuter og sånt...folk som har som jobb å pleie andre liksom - det virker som om mange har STORE problemer med å forstå at yrket og fritiden din er to forskjellige ting!! Utrolig irriterende!! Du som er frisør, kan du ikke "bare stusse håret mitt litt i morgen kveld"... eller "bare ta og støpe på meg negler, jeg skal på fest i helga"... sånne ting.. Det er da for helsike ingen som ber tannlegen sin sjekke tilstanden på gebisset, selv om de tilfeldigvis kjenner ham litt personlig?? Dagens utblåsning
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Hehehe! konge kommentar om tannlegen
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Takk jenter! JA jeg har både sagt at jeg ikke orker å har energi til det men da får jeg jo en skyldebøtte uten like for det er jo bare en klipp! så dumme meg dro å gjorde det i går, å det var ikke bare 1 det var 5 FEM liksom! dere hjalp meg ut av sinn det skal dere ha=) Rå bra komentar om tannlegen ja hihi måtte le litt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå