Lapez Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 - og velskapte barn!!??? Har ikke hørt om EN her inne som har født, og at det har vært noe galt... ( å det er jo flott!!) Ingen downs syndrom, hjerneskader, svikt på indre organer osv?? Er vel bare et spm om tid før det skjer tenker jeg, Og jeg er sååå er redd det blir meg...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Har ikke tenkt noe over det! Å ikke har jeg tenkt til det heller:)... For de som opplever det ,er det vell ikke det første de gjør å skrive på bim regner jeg med! Det hadde ikke jeg gjort....
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Off , sånn tenker jeg innimellom og... Nei rart det der.... Ikke hørt noen som har sagt noe om det! I de fleste fleste tilfeller så går det jo bra, men en har aldri garanti før de er ute i friluften og sjekket... Kan liksom ikke helt trøste seg med ul heller...Men på en annen side så får vi jo ikke gjort noe med det, så jeg prøver å skyve de tankene vekk, og satse på at det går bra Vil ikke bruke den siste tiden jeg har igjen på å forberede seg på det verste, men det kan jo være greit å ikke regne 110% på at det går bra. Lykke til i hvertfall! Jeg har 31 dager igjen å gruble på... Snart 30
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Venter min 3. nå.... Nr 2 er født med et syndrom og hjertefeil. Grunnen til at du ikke leser om det her er fordi det pleier å ta tid å finne diagnosepå barna. Noen kan være mange mnd gamle - og andre flere år... Dette er ikke for å skremme - men en realitet. En ting er sikkert - om du får et barn med eller uten diagose - du blir like glad i det barnet - og vil finne styrke til å komme deg igjennom hver dag - uansett:-) Kos deg i nuet - og ikke bekymre deg for morgendagen...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 sønnen min er ikke frisk men kaller han velskapt allikavel :-) nydelig gutt som alltid er i godt humør men har fått en tøff start på livet og kommer til å bli tøfft frammover også. har ikke endelig diagnose ennå (2år) det skjer vel men folk er vel ikke så opptatt av å snakke om det her jeg snakker endelig om det og forteller folk alt vi vet men føler ikke for å lage en egen tråd om det .
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 du må se på svaret ditt på skravle, der har du fått flere svar.. Også kanskje ser du at du har tatt feil på en god del ting??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå