Lone35 =0) Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Har tenkt mye på deg og hvordan det står til. Er du fremdeles prøver? Jeg er 24+5 jeg nå. Har vært innlagt på sykehuset siste uka pga f.v-lekkasje. Men skal nå trolig på hjemmeperm. HAdde vært koselig å høre fra deg!
doffine Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hun er ikke pålogget på msn.. jeg skal si fra når jeg ser hu logger på:-))
Sussa85 - snart 2? Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Heia snuppa:) Koslig at du har tenkt på meg da! har faktisk tenkt på deg og hvordan det gikk jeg og! Men jeg har sluttet å være på bim. Ble varsla om at du skreiv til meg. Det er jo snart en mnd siden jeg brøt forlovelsen med eksen nå. Jeg klarte ikke mer... var bare dritt og krangling hele tia. Så nei, er nok ikke prøver mer. Den dagen det ble slutt mellom oss var jeg på innvendig ul. Fant ut at jeg mest sannsynlig har pco. Hadde masse cyster på eggestokkene. Og sannsynligvis derfor jeg er så rund som jeg er og... desverre... så har sletti en del med smerter i den forbindelsen. Har derfor begynt på p-pillene igjen! Men men...sånn er livet... I tillegg ble pappa mye værre... så alt gikk dårlig egentlig... Men nå ser jeg mye lysere på livet:) Nyter å være singel og slappe av.... har mye mer tid til meg selv....I tillegg har jeg begynt å gått ned i vekt, av en eller annen merkelig grunn. Spiser lite og har sluttet med nesten alt som heter snop og brus... og har nok gått ned en del pga av at jeg har vært så lei meg.. gått ned 2,5 kg på 3 uker... Har tilogmed truffet ett par kjempesøte gutter allerede..og er nok litt betatt av han ene... Det skal jeg innrømme:) hehe.... Men barn blir det nok ei stund til ja... vi får se hva fremtiden bringer.... Hvordan gikk det med den fostervann lekasjen da? ....skumle greier!!! Håper alt går bra.. om du vil så kan du legge meg til på msn: [email protected] Så kan vi prates mer der! klem
Lone35 =0) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2007 Hei Sussa Der var du ja! Så lenge siden jeg skrev til deg at jeg hadde mistet tråden. Jeg er fremdeles innlagt på St.Olavs med fostervannslekkasje. Kommer nok til å lekke vann helt frem til fødselen, som trolig starter uke 34 om han ikke tvinger seg ut før da. < Nå i natt har jeg vippet over til 26 uker. Et nytt fremskritt. Det betyr at det er 8 uker igjen til uke 34. Eller 56 dager. Vet ikke hva som høres minst ut jeg. Så trist å høre om alt det som har skjedd med deg. Men tross alt, - hvis forloveden din ikke var den rette for deg, så var det jo innmari greit å finne ut det før det ble barn! -Det finnes en riktig en der ute sjø! Bare vær tålmodig. Du er så ung enda. Ønsker deg alt godt. Klem L.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Huff da... Skal du være lenge på sykehuset da? Så utrolig frustrerende! Håper han holdr sg inne ei stund til ja! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå