Gå til innhold

Merkelige blødninger etter utskraping

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hadde utskraping 07.02 og blødde til fredag/ lørdag samme uke, blødningsfri til natt til tirsdag (hadde sex på søndag) blødde da i ca 1 uke,med varierende rødt og brunt, ble blødningsfri etter 1 uke, men begynte igjen nå på onsdag til torsdag/fredag (da var det bare brunt) hadde sex i dag tidlig, (lørdag) begynte igjen etter det både litt brunt og rødt. Trodde at det var mensen men nå er jeg usikker,er drittlei denne blødningen og den ustabile kroppen. Tenkte uansett å ringe til legen til uka for å høre hva det kunne være. Men håper noen her inne kanskje kunne ha hjulpet meg.

Fortsetter under...

Heisann! Vett ikke om eg kan hjelpe deg så mye... Men kan fortelle hvordan jeg har hatt det... Jeg hadde utskrapning for 4uker siden. Blødde nesten ingenting i begynnelsen, men det kom litt endel etterhvert.. Både dager med endel blod og dager med bare brun uflod. Det varte i litt over 2uker... Har hørt at det er veldig vanlig å blø endel etterpå(både blod og brun uflod)... Gjerne opp til flere uker... Va det vondt når du hadde sex nå? Kan veldig godt være at du har vært borti såret(der de fjernet fosteret)å at det har blødd litt. Det brune er sikkert bare rester som ligger igjen... For meg høres det ikke ut som mensen...

Jeg ville ventet litt me å ha sex igjen og tatt det litt med ro...

Ting tar tid! Jeg fikk forresten mensen nøyaktig 4uker etter utskrapningen. Å her er det ikke tvil i gården... Det var mensen!!!;-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...