missy mamma til jonatan Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 lillemann tok vaksine på torsdag så var. han er 5 mnd gammel så dere vet kas vaksiner han tok. først på fredag ble det en stor hevelse på det ene stikket. ble litt bekymret men såg at det begynnte og gå vekk så da kom roen tilbake. eg plukket han opp for 30 min siden . da hadde han lugget og sovet. og når eg såg på han hadde han blødd neseblod. er det normalt etter vaksine? eller er det normalt i det heletatt at så små barn blør neseblod. kom kun ut fra venstre nesebor. takk på forhånd for svar
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 I det store og det hele det ikke en sunn tilstand for kroppen å få en vaksine. Har du snakket med legen om dette? Når barnet har reagert først på en vaksine, så er det stor sjanse at det vil reagere kraftigere på den neste. Jeg hadde villet satt meg inn i vaksinespm, utsatt all vaksinering, til du har mer info. Helsesøster har desverre kun info om hvorfor du bør vaksinere, ikke noe imot.
missy mamma til jonatan Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 han reagerte ikke noe på den første vaksinen han fikk da han var 3 mnd gammel. men nå fikk han jo og PNE vaksinen. men eg vet ikke eg. nei har ikke snakket med legen om det fordi eg merket det først nå i kveld, men skal ringe til min svigersøster i morgen og spør henne siden ho er sykepleier tusen takk for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå