Gå til innhold

er det noen her som venter jente, og.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjertelyden på jenta er 140 eller mindre?fikk vite på UL at det trolig blir en jente, men hjertelyden har aldri vært mye over 140. Flere som har det sånn? Begynner å lure på om ul er feil ,men barnet er ganske rolig, kan det ha noe å si? Har hørt at dette med hjertelyd og kjønn ofte stemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter jente og hjertelyden har ligget på 136-140. har vært på mange ultralyder å dem har sagt jente hver gang. jenta mi har vært roligere enn guttene mine.

Skrevet

jeg fikk jente, og har to gutter fra før. Ingen forskjell på hjertelyden hos noen av de:)

Skrevet

ingen forskjell hos meg heller...venter jente nå, har gutt fra før...og det er like stille i magen denne gang som forrige gang.

Skrevet

Jeg er i uke 39 og venter ei jente med rolig puls.. Hun har ligget på 136-142 under hele svangerskapet. Legen kommenterte at hun ville trodd det var en gutt pga den rolige fosterlyden, men UL har vist flere ganger at det er ei jente, så nå har vi gått til innkjøp av rød barnevogn ;-)

Skrevet

Hei, jeg venter jente, ble også bekreftet jente på UL i uke 30..

Hun har ligget på 140 i flere mnd nå..:-)

Skrevet

Her har hun også logget på rundt 136-140 nesten hele tiden noen få ganger over.. etter 4 ul med forskjellige folk er vell ikke kjønnet noen tvil her;)... så du skal ikke tro på det med hjertelyden nei... Her turner hun som bare det, ikke en rolig baby ,men hjertelyden er "lav" forde:)

Skrevet

ja da får jeg håpe ul stemmer....hjertelyden blir vel lavere når barnet er veldig rolig?!

Skrevet

Ja, venter jente og hjertelyden ligger på rundt 140. Sist fikk vi gutt, og skulle vi gått etter hjertelyd tullet så hadde han vært jente, og mer gutt enn han finnes ikke.

Skrevet

på to ul har de sagt jente hos meg og hjertelyden ligger rundt 140.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...