Gå til innhold

dere som har gått over til mme ettrhvert...

Anbefalte innlegg

Hvodan gjorde dere med melka deres?? min lille pode vil nå IKKE ha pupp lengre- har prøvd i noen dager nå men han blir rasende!!! han har fått mye flaske og den siste uken bare flaske fordi jeg måtte ta en antibiotikakur- og nå er han forelska i flaska ;-)

Men jeg har jo melk enda- ikke sånn kjempemye men hadde liksom tenkt å amme det jeg kunne da......

Mista dere melka helt, eller hadde dere melk når dere begynte med mme??

jeg er så syyyyykt lei av den pumpa, har pumpa meg i en evighet, og jeg føler det tar så mye tid... men han trenger jo melka mi også da....

så, det jeg lurer på (klarte å snakke meg fint ut på viddene nå jah;))

er hvordan dere gjorde det med mm??

Fortsetter under...

vil du fortsette å gi han mm på flaske? hvis ikke er det bare å slutte og pumpe seg. bare håndmelke ut litt når det sprenger, bare nok til at det ikke sprenger lenger.. da går melkeproduksjonen tilbake...

jeg har fortsatt bittelitt råmelk igjen.. men har ikke pumpet på sikkert 2 uker, og brystene er tilbake til normal størrelse *snufs ;)*

Huff, ja så er det det med størrelsen da... må jo si jeg er fornøyd sånn som den er nå ;)

Men jeg vet ikke om jeg orker den pumpinga mer- blir snart gal av det!!!

fikk du ikke tette melkganger eller hva det heter?? jeg har pumpet mindre se siste dagne og får vonde kuler med en gang :(

slutta du å amme pga lite melk??

lite melk ja... ikke SÅ lite faktisk, men mini var jo aldri fornøyd, og jeg orket ikke både pupp/pumping OG mme etterpå... jeg var ikke plaget med tette melkeganger nei... sjekket litt hver gang jeg skulle håndmelke om det var noen kuler... og har da prøvd å få ut dette for å lette på trykket.. funket bra her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...