Gå til innhold

Hvor vanlig er det å "hoppe over" EL?

Anbefalte innlegg

Mange som opplever dette? Er maange dager over IKM (dvs det jeg trodde var min IKM) uten antydning til noe som helst. Forrige syklus var på 37 dager mens jeg nå er på dag 48. Testet negativt for 5 dager siden. Lurer på om jeg rett og slett kan ha hoppet over EL denne syklusen? aldri opplevd det før, hatt noenlunde stabil syklus bortsett fra denne gangen.. Lurer bare på om dette er vanlig? og hvordan blir neste syklus? :o) Begynner å bli litt utålmodig bare...

Fortsetter under...

Hadde en MA i oktober, vært uten prev siden juni... Etter MA har jeg hatt to sykluser, på 48 og 37 dager og trodde som sagt jeg hadde IKM på dag 35 denne gangen etter symptomer å dømme.. Temper ikke og har ingen synlige tegn på EL heller så dette er bare tenkt ut fra symptomer på EL tidligere.. Bare lurer på om det er mulig å hoppe over en syklus liksom, om noen skjønner hva jeg mener, siden jeg hverken får TR eller pos grav test...?

Har samme problemet. Fikk positiv eggløsningstest den 29 januar, og ingen positive graviditetstester ennå. Og heller ingen TR.

Kjedelig å vente sånn.

Vet det går an at eggløsning blir forsinket, men vet ikke om det går an at man hopper over altså

Jeg trodde også jeg hadde EL rundt 29.januar (smerter i siden og korsryggen, rosa slim) men testet som sagt ikke.. Etter MA har syklusene vært litt ute og kjøre :) Hvor vanlig er det at EL forskyves da og hvor lenge? Nei, dette er nok håpløst å svare på men blir litt depressiv av å vente sånn, innbiller meg at jeg har den ene hormonforstyrrelsen etter den andre om dagen.. :-)

Jeg innbiller meg mye rart jeg også nå. Nå har jeg (nesten) innfunnet meg med at det er noe kluss og ikke graviditet, men så leser man litt her inne og hører om de som tester sent. Så får man håp igjen osv...osv..

Har så uregelmessig mens at jeg kan ikke holde på og teste heller. Får bare prøve å ha sex hver tredje dag, og i tillegg trene litt så hormonene kommer på gli. Tror psyken spiller en stor rolle i denne sammenhengen. I tillegg har jeg lyst til å prøve healer, for å få igang syklusen min. Har prøvd akupunktur hittill, men ingen effekt.

Bli sååå lei, men prøver å være positiv hehe

Annonse

Er første gang jeg opplever at jeg ikke får TR, bortsett fra den gangen jeg var gravid da... Hadde det igrunn akkurat likt da og, gikk og ventet og ventet, testet negativt og tenkte like depressivt hehe... så plutselig var jeg gravid så det er jo alltids en mulighet.. men nå har jeg testet to ganger med grav test og en med el-test og alle er negative så da er det nok bare hormonene som lurer meg denne gangen. Lurer litt på akupunktur jeg og eller om jeg skal koste på meg en gyn time.. Prøver ikke å tenke så mye på det, men tankene spiller nok inn på psyken likevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...