Gå til innhold

Synes det er så morro å se

Anbefalte innlegg

Skrevet

en tråd startet av en anonym, og der bare anonyme som svarer. Hehe, snakker med seg selv liksom. Hvorfor signerer dere med anonym?? Skjønner ikke vitsen, har aldri signert med det og kommer aldri til å gjøre det. Bare lurer på hvorfor? Synes det er så utrolig teit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente du å legge denne på kranglesiden, for der inne tar det jo helt av med de "morsomme" anonyme... hehe.. Jeg syns også det er litt merkelig at folk her på tri-sidene signerer med anonym på helt uskyldige innlegg. Snart får vi vel et innlegg "jeg har født", signert anonym... hehe... ville vært morsomt egentlig! :-D

Men egentlig syns jeg folk skal få lov til å signere med akkurat det de har lyst til, så lenge de ikke hetser noen :)

Skrevet

Mente å legge den her ja. Synes det er så mange anonyme her inne også jeg. Skjønner bare ikke hvorfor de signerer som anonyme? Har du ett nick og ikke avslørere for mye av deg selv så er du jo anonym uansett. Synes det bare er teit. Det er jo på helt vanlige ting det brukes anonymknappen på å, slikt som "hvor mye har du lagt på deg?" og andre helt uskyldige ting. Skjønner det til en viss grad når det et personlige ting, men.....

Skrevet

Ja, nei, jeg vet ikke, jeg tenker som deg, har aldri brukt anonymknappen og føler ikke behov for det heller. Jeg har ikke profil, hjemmeside eller bilder av meg selv i forbindelse med BIM, ønsker ikke at gud og hvermann skal kunne finne ut hvem jeg er IRL, er mange psyke folk ute å går. Man kan være anonym bak sitt eget nick, og det er mer enn nok for meg :)

Skrevet

Skjønner at folk er anonyme når de spør om svært personlige ting, og det er jo en del som har full profil med omtrent navn og adresse. Men den anonym knappen blir jo brukt på omtrent"hva skal barnet hete" noen ganger... Men på en annen side, hva har det egentlig å si? Jeg bryr meg ikke så veldig om folk er aldri så anonyme selv på "filleting" Er jo ett fett hvem som skriver i grunn :) Men enig med du, er litt morsomt å se noen ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...