Gå til innhold

Andre enn meg som sitter alene i kveld ?

Anbefalte innlegg

Uff, jeg kjeder meg litt i kveld ja.

Min bedre halvdel er på fest, og siden ingen vet at jeg er gravid ennå så fant jeg ut at det var enklest å holde seg hjemme.

Så vi dikta opp en historie om at vi ikke fikk barnevakt :-)

Flere som kjeder seg her i kveld ?

Fortsetter under...

Godt vi er flere i samme båt da. Hehe

Blir fort kjedelig å sitte alene når det er helg, liker best å ha folk rundt meg da jeg :-)

Men,men, jeg har jo valgt det selv i kveld selv om jeg gjerne skulle vært med på festen.

Hvor langt er dere på vei da ?

Jeg er bare 4 + 3 så derfor vi ikke har lyst å si det til noen ennå :-)

Vi får prøve å kose oss masse alikevel i kved da jenter, vi har vel bare godt av litt alene tid :-)

Jeg sitter også alene, men jeg synes faktisk at det er litt deilig med en rolig kveld med tv, bim, avis osv. Har hatt en hektisk uke på jobben og symptomene har begynt å strømme på, så det er godt å slappe av i kveld. Er 5+3 og vil også prøve å holde det hemmelig en stund til.. :)

Annonse

vi er nok flere loners.

sambo har jobbehelg og er borte hele helgen. en del veninner skulle ut, men jeg løy på meg at jeg var bortreist i kveld, så jeg har jo meg selv å takke for at jeg er aleine. Men men, snart kan jeg være edru heeelt legitimt!

jeg er 11+2.. kjæresten min er i afghanistan..bor nå på studenthjem..og om nøyaktig 3 timer kommer nok alle hjem fra byen.. det blir grusomt.. nachspiel i alle ganger, hyling og skriking.. blir en hard natt.. offf... gleder meg te dette året er ferdig ja!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...