sjeroks Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 nå har æ fått munnsår, noe æ aldri har hatt før, åsså har æ fått kviser i ansiktet, som æ har hatt vældi få av i hele mitt liv. masser av sure oppstøt, å må tisse hele tiden.mye svimmel å mye trøtt. å stikninger nede i mgaen med forskjellig styrkelse har kommet å gått de siste snart 4 ukene. e 18 daga over ikm men har ikke tort å teste siden dag 8 over ikm.
babygullz <3 vilde Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 girl, i think u might be pregnant!!!!!!! har du test liggenes???? gøy=)
sjeroks Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 nei å e helt blakk t lønninga kommer åsså men testen på dag 8 va negativ da, åsså føle æ mæ egentli ikke gravid, bare masse teite tegn..
duogjeg og vitre Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 ikke for å gi deg forhåpninger, men jeg har villa tatt en test. ( dager var jo ikke så lenge over. Man føler seg gjerne ikke gravid om man er det, hører jeg. 13 dager over her også. tok siste test 10 dager over. Er du gravid, har jeg håp hehe
TussiLussi Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Neimen Sjeroks da ! Dette høres jo kjempespennende ut !!!! HAr du funnet ut noe mere ??? TIps : jeg testa neg på hjemmetest forrige graviditet dag 9 etter IKM... men svakt pos hos legen samme dag ..... Lykke til da!! Klem,
sjeroks Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2007 å nu bi æ jo enda mer spent... *håpe håpe* men har ikke penga til å kjøpe test enda, så må nok bare vente til slutten av uka:P hehe.. virkeli på pine benken nu.. har hatt ett skikkeli sukker annfall i dag, har putta innpå me godteri å frukt å nu lage vi skole bolla. å æ som ikke hadde spist godteri sidn jula:( æ bare måtte ha, å æ har ikke engang hatt lyst på sidn jula.. æsj bæsj. tusen takk for oppmuntrende svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå