Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hadde veldig spreng med påfølgende feber for to netter siden, etter dette har melka vært litt gulaktig. Jeg har fortsatt litt feberfølelse på kvelden. Hva kan dette være? Har ikke nevneverdige smerter i brystet, er bare ømt etter den voldsomme sprengen. (har snakket med Blomman om sprengen allerede og hun mente det kunne være at jeg hadde fått noe av melka over i systemet). Men hvorffor er melka gulaktig? Kan jeg ha ødelagt et lite blodkar der inne?
Expat Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Det kan være. Men er feberen borte nå? Abakteriell brystbetennelse kan være mye likt en bakteriell en. Er ikke feberen borte så ville jeg gått tilbake til dottor'n... Du har nok fått litt bank inni der, at noen blodar gå ville ikke forbauset meg.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har vært feberfri om dagen, men jeg har det med å få litt spreng om kvelden og da er feberen plutselig tilbake igjen. Skal det mindre til av spreng før melka går ut i kroppen nå, kanskje? Nå har jeg jo allerede herpa puppen ganske brukbart, som du sier. Jeg har ikke vært hos legen med dette pga at det er helt og vi forbereder navnefest til i morgen. (Super timing.) Forresten virker det ene brystet hovent og hardt uansett hvor mye jeg ammer eller pumper. Det var som et bildekk da jeg våknet etter 9 timer uten ammings (snuppa forsov seg visst), og j*vlig vondt. Nå er det selvsagt ikke fullt så hardt, men det er fortsatt mye hardere enn til vanlig, og mye hardere enn det andre. Hevelse?
Expat Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Etter amming må du legge på kalde omslag. En frossen pose erter (el.l) i et putevar er ideelt. 15min, ikke bli for kald. Varmt omslag før ammingen. Ideelt bør du bruke Kesam-omslag, men det har du kanskje ikke akkurat i huset? Det kan godt hende du har fått deg en brystbetennelse på det vode brystet (hipp hurra...) det må tømmes annenhver time (rutinen kan du jo), og ikke noe spreng nå! Og hold borte den pakistanske maten nå... Heller gå og knask deg noe salvie hvis du er redd for å øke...
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2007 Haha. Det er min gode venninne Fertila som knasker pakistansk mat og får meierisymptomer av det. Jeg holder meg til en rekke annen usunn mat, Og ja, jeg øker bare noen ser på puppen min. Salvie, ja. Kanskje det. Pføy.
Expat Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Åja, selvfølgelig, nå blanda jeg, hehe... Peppermynte virker også. Det er vel mer humant. Men forsøk disse kalde omslagene, det virker virkelig mot opphovnetheten!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2007 Skal gjøre det. Nå har jeg faktisk skikkelig feberfølelse. Går og køyer. Skal amme og pumpe masse. Snakker med lege på mandag om det ikke er bedre. Regner med det ikke er noe å løpe til legevakten for, eller?
Blomman Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 åssen er formen din da?? Hvis puppen er "bra" er du nok mest sannsynlig fått litt sneven av influensa.... noen slår den visst ikke ortdlig ut på om dagen.... Har du sypmtomer i puppen så bør du nok gå til legen... Håper du blir bedre snart da ;-) (dibtreff på tirsdag vet du... mulig vi kommer...)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2007 Heisann, Blomman! Jeg føler meg helt fin nå. har ammet og pumpet ,ye, merkelig nok uten å øke. Var sikker på jeg kom til å få elefantpupper av dette tømmeopplegget, men det ser ut til at jeg slapp det. Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå