Gå til innhold

April: Altså, er det bare jeg som ikke er gravid her i verden????

Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Føler meg litt ensom for tiden!!! Er skikkelig baby sjuk for tiden, og vi har avtalt å begynne å prøve etter sommeren.. men det er jo så lenge til!!!!!!!!

I helga skal vi på besøk til 3 nyfødte babyer.. Og i mnd fremover er det booket med babyer babyer og babyer..

Mai: Veninna mi har termin i midten

Juni: søskenbarn har termin i slutten

Juli: 2 veninner har termin

August: 1 god bekjent har termin, får vite på onsdag om det er flere enn 1 i magen, jordmoren er overbevist om at der er ihvertfall 2...

September: Søskenbarn har termin helt i slutten

Oktober: veninne har termin i begynnelsen og så skal jeg bli tante igjen i midten av mnd og alexandra skal få sitt 14 søskenbarn.. hehe.. stor familie ja :o)

Så hvis nestemann klaffer på første forsøk skal vi ha mange lekekamerater.. men, har så lyst å gå gravide ilag med denne gjengen her.. Gikk gravid alene sist, og har så lyst å gå gravid ilag med noen denne gangen... Er selvfølgelig veldig glad på vegne av alle de som er gravide, skulle bare vært en av de.. hehe

Litt syting fra en hormonell jente ja :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan trøste deg med att jeg er heller ikke gravid selv om det virker som om alle i verden er det for tillfelle.

Vi skal også prøve i løpet av sommeren/høsten (håper jeg), men vi får ta tiden til hjelp.

Nyt sommeren uten mage og kos deg masse så får vi se hva sommeren bringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke heller gravid og har ingen planer om å bli det før til høsten heller, hehe... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg er heller ikke gravid og har ikke tenkt å bli det på en stund enda... Men da er vel alle mine venninner ferdig... Hehe...

Kjekt å ha noen andre i nærheten som er gravid ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;o) Bra det ikke bare er meg da... Får satse på at det klaffer fort når vi først begynner å prøve.. ellers tror jeg at jeg kommer til å bli gal.. hehe.. Lyst på stor mage no ;o) ikke utolmodig jeg nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...