Gå til innhold

Dere andre her i uke 35, beskriv hvordan formen er..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare så tung,sliten,kvalm,svimmel,stiv,støl og trøtt... Har laaange kynnere som redsuerer meg slik at hverdagslige ting er et kav.. Har merket stor endring de siste to ukene... var ikke SÅ dårlig sist gang.. Andre her som ikke hopper og spretter lenger? (Merker at de i uke 38 -39 klager over de tingene jeg gjør..så føle rmeg litt dum da)

Come on.. syt meg er dere snill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg...;) Føler med deg jeg!

Er selv i uke 35, har termin 6.april. Har bekkenløsning og får svi når jeg er for ivrig i hjemmet ol. Jeg merker også at det har begynt å bli litt "tungt". Men føler at jeg ikke kan klage, da jeg vet det er så mange med så mye mer plagerier enn meg! Stortrives som gravid:) (er førstegangs...) Og jeg kan trygt skrive under på at jeg ikke hopper og spretter... haha, det er det lenge siden jeg har gjort for å si det sånn!!!

Har ikke kynnere i det hele tatt, så bank i bordet for det! Det jeg synes er værst for min del er BL. Som igår feks. var vi på shopping, dro hjem og styrte, strøk gardiner og hengte dem opp, ryddet og lagde mat. Pga dette har jeg hatt store smerter inatt, og hele dagen idag... Det er ikke noe særlig... (det er tungt psykisk når man går og har så vondt... Må uffe meg litt her jeg også!!)

Så jeg må nok bare innse at jeg MÅ roe ned, å tenke at nå er det ikke så lenge igjen før jeg (forhåpentligvis!) kan løpe rundt i huset, og hvor det måtte være igjen, akkurat slik som jeg gjorde før!!

Så hopp, sprett, tjo og hei, klem fra meg!

Skrevet

Er snaaaart i uke 35, men kan jo svare fordet! ;0)

Merker at jeg har blitt litt "tyngre" den siste uken; ting går litt treigere, liksom...skal ikke mye til før jeg får kynnere.

Og har fått halsbrann :0(

Ellers har jeg det bare bra, gleder meg til bebisen kommer!

Skrevet

Er uke 34 på mandag, og bortsett fra at jeg har blitt forkjølet (joho) er forma egentlig veldig bra :) Jeg merker de 10 kg jeg har gått opp da, springer ikke akkurat opp bakken til jobb liksom, hehe, men i forhold til de fire, fem første mnd av svangerskapet er dette bare helt gull. Deilig å få et par mnd der jeg også føler at det kan være fint å gå gravid, det hadde jeg ikke trodd i uke 10 for å si det sånn!! :)

Skrevet

Jeg er 35 uker på vei og synes det begynner å bli tungt. Har bekkenløsning og kynnere som hagler til tider. Blir helt utkjørt på kveldene av alle de kynnerne. + at jeg har en puls som bare raser mens dette står på. Så jeg håper at jeg ikke går over termin, for jeg rekner egentlig med at dette blir verre og verre utover.

Skrevet

Er i uke 36 og håper virkelig ikke de neste ukene blir lik denne, trøtt, kvalm, lei og tung. Har slitt med diare og kvalme den siste uken og sliter med dårlig søvn. Våkner midt på natten, er lysvåken noen timer for så å sove til langt på dag og likevel være trøtt. Sur på min stakkars mann som gjør så godt han kan. I går måtte jeg bare bestemme meg for å "bli blid" og vi tok en tur på senter for å handle siste ting til baby. I dag skal jeg gå meg en lang tur i finværet, men det går i snigletempo. Er glad for alt jeg har gjort når jeg var i bedre form og så må man bare prøve å holde ut den siste tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...