Gå til innhold

Litt dårlig samvittighet...


Gjest

Anbefalte innlegg

Emma er hos mamma, har vært der siden 12 i dag, skal hente henne 19 i morgen. Skulle egentlig ha henne med oss, men mamma mente det var tull siden hun hater butikker, leverte henne hos mamma i dag når hun tok seg en lur. Dermed fikk jeg ikke sagt ordentlig hadet til henne, synes så synd på henne...

Er så sliten for tida, så har ikke så mye tålmodighet med henne og trassalderen, så synes det er godt å være litt alene med bare Sofie. Men, nå har jeg så fryktelig dårlig samvittighet...Kanskje hun tror jeg liker Sofie bedre...off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å du, kjenner meg godt igjen! Vi har alle godt av litt fri fra hverandre - kanskje hun har godt av litt forandringer hun også;-)

 

Det er mye enklere å takle trassunger når du har overskudd selv. Det er vel når vi er slitne at vi vakler mest i våre avgjørelser, gir de litt for mange valg, og dermed blir det mer uro og trass;-) Må si at det her hjemme blir betydelig roligere når midtersten har sovnet for kvelden - godt for både henne og meg! Hun kan være stor som en seksåring og liten som en toåring;-) Da er det godt å låne henne bort en stund for å skaffe litt overskudd!

 

Om du tror hun er mer glad i minsten, spør henne om det! For da kan du få fortalt henne at du er like glad i dem begge. Da lillemor ikke var født ennå snakket jeg med de to eldste om dette - og sa at jeg nok var litt mer glad i de, for de kjente jeg allerede! Det hadde jo ikke lillemor vondt av, og ikke de to andre heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre små har svart deg så fint, så jeg bare signerer henne, jeg...

Det å være mor er å ha dårlig samvittighet, det. Emma har det helt sikkert fint hos moren din! Og som tre små sier, snakk med henne... :o)

Nyt "frikvelden" din, så er du mer rustet til å takle morgendagen! Klem! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...