Gå til innhold

Påmeldings tråd til neste bergentreff =)

Bergene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å være ute i god tid, i tilfelle noen må planlegge/ sette av kvelden ;-)

Torsadg 8 mars avtalte vi å gjenta suksessen. Møtes ved den blå stein kl 18.00 og går sammen bort på zupperia. Eventuelt hvis alle som kommer kan veien, så kan jo vi heller møtes på zupperia og spørre etter bim bordet eller noe slikt. Så trenger vi ikke å stå ute i kulda til alle har kommet unødvendig ;-). Men det er alt etter som hva dere vil, ikke så viktig for meg hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnis, jeg regner med jeg kommer, om vi har fått klumpen med oss hjem:)

Skrevet

har du fått snuppa di nå bobleplast??! :D:D

jeg kommer på treffet, vist ingenting kommer i veien og bekkenet er snillt. hehe. er sykemeldt nå pga bekkenløsning.. :P

Skrevet

Nei, men jeg driver og blir igangsatt nu, har fått modningskur nr.2 for en halvtime siden, og har en del rier allerede.

Så dere skal se det blir baby i natt:)

Skrevet

Åååå så spennende:) Skal krysse fingre og tær osv. for deg:)

Skrevet

jeg har desverre mistet min lille spire:( 11 uker på vei og min lille er blitt til engel:(

Så off I am..:( Håper det går bra med dere alle sammen:) Ønsker dere og de små alt godt:)

klem fra Linda!!

Skrevet

Kan jeg få være med denne gangen ? :)

Hadde vært kjekt å møte dere jenter...

Skrevet

Jeg håper jeg også kan få være med denne gangen? Var i Berlin denne uken så var nemlig, så jeg har dessverre hatt litt andre planer:) Men nå regner jeg med å holde meg i ro i Bergen en stund fremover og hadde vært kjekt å truffet dere alle:)

Linda: Huff.. .det var trist Vet ikke hva jeg skal si , men du skal ihvertfall få en god klem av meg..

Skrevet

Neeeei dette var trist å høre Linda!!! Huff huff så fælt=(

Ønsker deg lykke til videre hvertfall!

Skrevet

Kjempe kjekt om dere kommer Sauen19 og snøjente!

Skrevet

NÅ har jeg fått snuppa mi, så om vi har kommet oss ut av sykehuset til torsdag 8. så kommer jeg trillende:)

Hun ble tatt med hastesnitt, ganske dramatisk, etter å nesten ha fått hjertestans flere ganger.

Veslejenta tålte rett og slett ikke riene mine, så da måtte hun hentes ut fort.

Så min lille elskling var ute klokka 00:13, Mandag 26. februar, er 46 cm lang og veier 2290 gram.

Hun er definitivt verdens nydeligeste!

Legger ut bilde på profilen min jeg, for alle interresserte:)

Så ble dere oppdaterte dere også!

Skrevet

GRATULERER så kjempe masse!!!! Huff så fælt, men bra det gikk bra til slutt da hvertfall.

Da sees vi kanskje på treffet =)

Skrevet

Bobleplast: du har post. jeg vet nemlig hvem kjæresten din er, og er kjempenyskjerring på om jeg også vet hvem du er da :) har ikke sett han på et par år da men...

Skrevet

Har bestemt meg for at denne gangen SKAL jeg komme! hihi :) vet jo ikke hvordan dere ser ut da, men får se etter jentegjengen med størst mager... uff blir litt nervøs jeg, siden jeg ikke kjenner dere, men det går nok helt sikkert bra. kjekt å ha noen å snakke med også, noen i samme situasjonen. hadde vært kjekt om vi kunne holdt kontakten videre også, er jo alltid hyggelig med nye venninner. ikke så lett når alle venninner flytter og man sitter igjen gravid med sambo og jobb og hus som tar mye tid. gleder meg masse til å møte dere ihvertfall :)

Skrevet

jeg har også bestemt meg for å komme:) Hadde egentlig bestemt meg for å komme forrige gang også, men da var jeg jo i Tyskland, så det var litt vanskelig. Kunne tatt meg en svipptur hjem da;) Er også litt nervøs, men vet jo at vi har maaaange felles interesser og samtaleemner i babyene våre;)

Hvor parkerer dere som kjører? Visst det er noen som ikke har bil i Åsaneområdet kan dere sitte på med meg, bare sende post det;)

Skulle vi møtes med den blå steinen for de uten retningssans?

Til deg bobleplast: Så skjønn hun var:) Du må være verdens stolteste og lykkeligste nå. Såg at pappaen var veldig stolt også på bildet ja;)

Skrevet

Gratulerer masse masse bobleplast:) Nydelig liten snuppe du har fått. Håper å få se henne på treffet da, for denne gangen SKAL eg komme:)

Var jo så hyggelig sist...og det blir morro å se på alle magene som har vokst siden den gang;)

Skrevet

Så kjekt dere kommer! Men kan dere veien? Skal vi møtes ved den blå stein? Eller på zupperia og spørre etter bim bordet feks?

Skrevet

Har ikke peiling på hvor zupperia er, men kan sikkert finne det hvis noen gir meg en forklaring :) er det vanskelig å finne eller?

Skrevet

Nei det er ikke vanslig å finne, men jeg er dårlig på å forklare hehe. Men da møtes vi bare ved den blå stein kl 18.00, gjørs det enkelt ;-).

MØTES VED DEN BLÅ STEIN kl 18.00 alle sammen. hihi =)

Skrevet

Da er vi til nå 7 påmeldte med meg og babylund (vet hun kommer selvom hun ikke har meld seg på her inne) =)

Skrevet

Kan veien dit selv eg;) Så ikke vent på meg ved den blå stein. Kommer muligens litt sent pga de teite bussene som ikke går når det passer meg;)

Skrevet

vi har kommet hjem fra sykehuset, så jeg og snuppa mi møter opp på torsdag!!!

Skrevet

hei hei... ser ut til at jeg også kommer på torsdag. MÅ få det til denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...