tre små:-) Skrevet 24. februar 2007 #1 Del Skrevet 24. februar 2007 Og da er selvfølgelig seigdamene ikke med i dette;-) Her er den grønne en klar favoritt og klart best. Den røde er en god nr to, og som nr tre er den orange... Gul er ikke god, men den liker venninnen min best - er ikke jeg heldig;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 24. februar 2007 #2 Del Skrevet 24. februar 2007 Den røde er best, oransj nr 2.. Spiser de grønne heeeelt tilutt for de er ikke så gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. februar 2007 #3 Del Skrevet 24. februar 2007 RØD er best - grønn en grei nummer to - gul kan til nød spises - orange kastes! (Det vil si, jeg kjøper aldri seigmenn, for jeg synes egentlig ingen av dem er så fryktelig gode. Og seigdamene er ikke gode i det hele tatt!!) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #4 Del Skrevet 24. februar 2007 RØD, så grønn, orange, til slutt den gule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 24. februar 2007 #5 Del Skrevet 24. februar 2007 RØD er absolutt best, de andre kunne jeg egentkig vært foruten, men det er jo synd å la så mye sukkertøy gå til spille.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 25. februar 2007 #6 Del Skrevet 25. februar 2007 De grønne spiser jeg ikke, de røde og de gule er best! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå