LmS_3_prinsæssa Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 hei,håper noen kan hjelpe meg ,var i dusjen nå og merket at rund vorten på de brune er det harde knopper ,noen hadde bitte bitte små kvise lignende.det er veldig ømt. noen som har hatt det samme??
Expat Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Det er montgomery kjertlene som har fått seg en smell. Har du noe brystvortesalve du kan ta på? Og ikke bruk ullinnlegg rett på nå. Ellers kan du jo snakke med legen om å bruke noe antibakterielt på.
LmS_3_prinsæssa Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 bruker ull inlegg ja ,kan gå over til engans.har en salve fra sykehuset ,som jeg fikk der for såre brystvorter.kan jeg bruke den?? vill det gå over av seg selv??kjenner at det har bare blitt verre å verre.er ikke en lege type,vil helst ikke ,vis jeg ikke trenger. tusen takk for svaret
Expat Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Du kan begynne med den salven nå ja. Ullinlegget må kokes. Er det ikke bedre med salve, luft og papirinnlegg til mandag, så må du komme deg til legen for bedre salve!
LmS_3_prinsæssa Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 oki.tusen takk det skal jeg. vet du hva som er årsaken til at det blir slik??
Expat Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Det er kjertler det der, du har nok fått noe bakterier i innlegget ditt (gror godt i dem!), og så har det blitt betent. Du kan forsøke å bløte opp litt med en varm våt klut før amming, (og alltid smøre mm på etter amming), så fikser kanskje barnet det ved ammingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå