Gå til innhold

Dere i uke 31,hvor mye har dere lagt på dere hittils?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg gått opp 16kg..er så redd for å legge på meg masse nå de siste ukene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gått opp så mye ennå, 6 kg (er i uke 32) og var 60 kg (169 cm høg) før graviditeten. Lurer også på hvor mye jeg legger på meg på slutten siden jeg ikke har lagt på meg så mye. Er egentlig litt bekymret for det det motsatte av deg, at jeg har lagt på meg for lite, men JM sier det er ok.

Tror nok at kroppen tar det den må og at for deg er 16 kg ok og det som du må legge på deg.

Uansett lykke til !!

Skrevet

Jeg har lagt på meg 12-13 kg. Legen min syns det var helt i orden, men vet at andre får beskjed om at det er altfor mye.

Håper selvfølgelig at det meste forsvinner raskt etter fødsel. Men orker ikke tenke på det nå. Den tid, den sorg.....

Blir sliten av å fokusere for mye på vekt nå. Vi er jo tross alt gravide =)

Skrevet

Er også i uke 31.. hadde lagt på meg 16kg, men nå går det litt ned igjen (14,5) har fått svangerskapsdiabetes og må passe meg for (nesten) alt.. kjedelig og ikke kunne spise det en vil lengre :-( Må også måle blosukkeret 8-10 ganger til dagen nå.. Før hvert måltid etter hvert måltid, med en gang jeg våkner om morgene, før jeg legger meg og en gang på natten.. Begynner å bli øm i fingertuppene nå, og jeg har bare målt i 4 dager..

Har termin 7.mai, men blir nok satt igang før, pga babyen vokser for fort. Blir nøye oppfulgt nå de siste 8-10 ukene.. Når babyen nærmer seg 4,4 blir jeg satt igang. De antar det blir i slutten av april..

Skrevet

Har gått opp 3,7 kg faktisk, hehe Er 30+5. Håper jeg ikke legger på meg så mye mer, men det kommer nok

Skrevet

Jeg har lagt på meg 10 kg. Følger noenlunde samme vektøkning som forrige svangerskap, og da gikk jeg opp 15 kg totalt.

Skrevet

Veier meg ikke hver uke, men sist jeg var hos JM viste vekta 9 kg pluss. Syns det er helt ok, men håper det ikke blir for mange kg til nå på slutten.

Skrevet

Jeg lurer på hvor det blir av kiloene man legger på seg.det synes ikke at jeg har lagt på meg på kroppen(14kg) det er bare magen som er veldig stor...

Skrevet

er akkurat 31uker i morgen og har lagt på meg 3 kg hittill.

Skrevet

Hei, jeg jeg har lagt på meg 15kg til nå, snart uke 32. Vet jeg får en jente denne gangen ha tre stk fra før, hvor minste er 13år nå. aldri lagt på meg mer enn 6 kg med de tre andre men det bryr jeg meg ikke om. Bare koser meg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...