Gå til innhold

Når hodet fester seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man kjenne det da?

Fikk plutselig sånn verk i korsryggen tidligere idag og så gikk det fremover til magen, nederst. Det kjentes ikke ut som rier, men var ganske ubehagelig. Kjentes litt ut som noen tok spenntak i hoftene mine og prøvde å skubbe de fra hverandre....

Var sånn en times tid, og på slutten kjentes det ut som babyen tok helt av inni magen... Snudde og vendte på seg.

Jeg kjente det best når jeg satt og slapp liksom litt taket når jeg gikk litt.

Kan det ha vært hodet som festet seg?

Hodet pekte nedover på forrige kontroll på onsdag, men hadde ikke festet seg da. Er ferdig med uke 34 på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på det samme selv, min har lagt med hodet ned siden begynnelsen av feb., er 34 fulle uker på tirsdag. I det siste har jeg kjent en del stikninger i underlivet, i tillegg til periodevis press på urinblæren. Jeg ser at mange her inne skriver at det muligens er hodet som fester seg når det kjennes sånn ut. I tillegg merker jeg de små delene på barnet bedre lenger nede i bekkenet nå enn før. Men jeg kjenner egentlig ikke noe særlig press nedover, og magen min har ikke sunket, så jeg er spent på hva JM sier på kontroll om halvannen uke.

Skrevet

Jeg hadde også en del "stikkninger", en dag var det spesielt ille og dagen etter sa JM at hodet var festa. Hun sa det var godt mulig det var det jeg kjente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...