Gå til innhold

Da har vi kjøpt kjøkken


Gjest

Anbefalte innlegg

Endelig hjemme igjen, brukte 5 timer på å kjøpe kjøkken. Ble et Ikea kjøkken, kom på 24000kr. Da får vi integrert kjøleskap, og bedre plass enn vi har nå, og ikke innrdening som detter ut.

Men, gruer meg til det skal settes opp da...Er enda 4uker til vi får det, så får prøve å ikke tenke på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med nytt kjøkken!

Hvilket kjøkken kjøpte dere?

 

Kjedelig jobb å måtte sette det opp, men det er vel det du har mannen til å gjøre?? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Ville bare si at jeg føler med deg, vi har også nytt kjøkken fra Ikea. Vi har heldigvis fått folk til å sette det opp for oss, men herregud så lang tid det tok. Men det skal også sies at de var ekstremt treeeeeeeeeeeg også da. Vi kjøpte kjøkken igjennom en kamerat av sambo som driver med kjøkken. Vi har virkelig fått erfare at når de har med venner å gjøre, så gidder de liksom ikke å stå på for å få det fortest mulig ferdig.

 

Har dere kjøpt med skap som går opp i taket? Jeg har i tillegg kjøpt en kjøkkentrapp hos Ikea for jeg har ikke sjans til å komme opp i de øverste hyllene...jaja sånn går det når man bare er 1,60...hehe

 

Men nå nyter vi er mer eller mindre ferdig kjøkken, deilig med masse skap plass.

 

Lykke til med oppsetting av kjøkkenet, det går nok bra skal du se. Tenkt på det ferdige resultatet, når du sitter med en kopp kaffe eller te på ditt nye kjøkken. Vi har ikke kommet dit enda...vi mangler kjøkkenbord og stoler:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Faktum Ståt kjøkkenet. Kjøpte kjempe stilige benkeplater til, er de som må bestilles, så er derfor det tar tid.

Skal spørre fedrene våre om litt hjelp til å sette det opp, tror han blir sprø hvis han må gjøre det alene:.-)

Har ikke kjøpt helt opp til taket siden jeg bare er 157 høy, så det ble vanlig høyde på alt, synes det er mer enn høyt nok..hehe...

Innredninga vi har er 22år gammel, så er vel på tide å bytte det ut nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er kjempefint! Om jeg skulle ha hatt helt nytt kjøkken så hadde nok det vært en av de høyest på min liste!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter jeg kommer til å gå lei av å gå opp på kjøkkentrappen hele tiden, men det blir vel forhåpentligvis en vane etterhvert som jeg ikke tenker så mye over.

 

Vi hadde også et ekstremt gammelt kjøkken, det var vel 2 skap over vasken og en benk langs den andre veggen. Det var ikke mye å skryte av, men nå har vi fått oss et stilig moderne kjøkken. Oppussingen av hele leiligheten har tatt ekstremt lang tid, helt siden vi over tok 1 november. Vi holder på fremdeles, men vi flyttet inn i går (etter 3 uker hos svigers).

Så nå har jeg endelig tilgang til en daglig dose nettbruk:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøkken som går opp til taket. Jeg er litt høyere enn dere, da, jeg er 1,72. Men allikevel når jeg ikke den øverste hylla. Den mellomste hylla satte vi ned ett par hakk, så jeg når i alle fall den. Men det gjør ikke så mye om jeg ikke når den øverste hylla, for der har vi bare plassert sånt som vi bruker 1-2 ganger i året. Kjøkkenet er fullt av sånne ting også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bare så deilig ut med nytt kjøkken.

Vi kjøpte huset vårt for snart 4 år siden og pusser opp ennå.

Har pusset opp ett rom 3 ganger. Har gammelt kjøkken på over 20 år vi også, men jeg har egentlig lyst å rive alle veggene og bygge alt inne på nytt. Liker ikke planløsningen, må kanskje heller flytte ;)

Uansett, grattis med nytt kjøkken og lykke til. Vet hvordan det er å pusse opp, masse rot flere ganger i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pusset opp huset og gjort alt selv, og jeg personlig elsker å sette sammen Ikea-ting! Jeg er faktisk flinkere til det enn gubben, så jeg skrudde og gubben satte det på plass. Akkurat som Lego, men for store barn! Hihi! Føler vel egentlig at har du satt sammen ett Ikea-møbel, klarer du alle andre Ikea-møbler også! :-) Vi kjøpte også integrert kjøleskap, men skulle ønske vi hadde kjøpt andre brunevarer integrert også - men greit å være etterpåklok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...