-carina- Skrevet 24. februar 2007 #1 Del Skrevet 24. februar 2007 I kveld skal vi rett og slett konkurrere om hvem som har mest krydder i hverdagen! Gå på kjøkkenet (eller hvor enn du ellers har plassert krydderhylla di!) og tell hvor mange ulike kryddersorter du har i huset. Om du har krydderplanter så får du to poeng pr plante! Den som viser seg å ha mest krydder i hylla si, kan titulere seg Frøken Krydder (evt Mr Krydder) resten av kvelden! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 24. februar 2007 Nå har jeg vært og tellet i mitt skap... Jeg har 12 ulike krydder stående! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har 18 ulike kryddere stående gitt...Tror jeg må ha en liten opprydning der..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 24. februar 2007 #4 Del Skrevet 24. februar 2007 30 med salt og urter... bruker mye krydder jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 24. februar 2007 Ingen flere som vil være med og konkurrere? I så fall har mammasgojente vunnet tittelen!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 24. februar 2007 #6 Del Skrevet 24. februar 2007 hehe - 34 med krydder, men ikke med salt;-) Det er vel ikke krav på at det skal være av nyere dato, for da taper jeg! Er nok heller et resultat av "lagring":o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mars 2007 Da vant "tre små"! Litt sen tilbakemelding, men bedre sent enn aldri har jeg hørt... ;o) Håper du feiret tittelen Frøken Krydder? :oD Er ikke alle som har vært Frøken Krydder i løpet av sitt liv, skal jeg si deg!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. mars 2007 #8 Del Skrevet 1. mars 2007 Jo takk takk! Frøken Krydder har jeg vel ikke vært tidligere;-) Og endatil hadde min kjære mamma vært inne i skapet mitt og ryddet i krydderet for et par måneder siden... Hehe - samler jeg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå