Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg lurer på om jeg kan pumpe meg flere ganger i løpet av dagen, for så å fryse dette sammen på kvelden. Har kjøpt sånne Avent bokser for å fryse i, å jeg tror ikke jeg klarer å fylle den på 1 runde med pumping.
ukjent Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Du bør fryse omtrent med en gang du har pumpet. Sjekk ammehjelpen.no. Mm har blir fort dårlig
Benni77 Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 jeg pumper gjennom dagen og putter i fryseren innen et døgn. dette har jeg fått bekreftet fra helsesøster er helt i orden. et annet forslag jeg fikk var å pumpe, helle på glass og fryse, og så neste gang jeg pumper kan jeg bare fylle på med melk i det glasset som allerede er frossent. Noen sier at man ikke skal gjøre slik, men mangler forsatt noen god begrunnelse på dette. Noen som kan hjelpe? Jeg tenker at vi må ikke bli hysteriske og engste oss unødig. Mm har dårligere holdbarhet enn Tine Melk fra meieriet, men den tåler helt klart et døgn i kjøleskap.
Mammasin Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Har samme erfaring. Pumper igjennom dagen og fryser når den er passe full. Ellers står det i info heftet jeg fikk fra helsesøster at man fint kan pumpe oppå fryst melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå