Gå til innhold

Telefonkatalogen - reservasjon...


-carina-

Anbefalte innlegg

Husker dere at jeg hadde ett innlegg her om man kunne reservere seg mot telefonkatalogen?! Jeg gjorde det, men jammen meg så fikk jeg den allikevel. Var litt irritert da jeg bare måtte bære den rett fra dørmatta til søpla... Masse bortkastet papir!

 

Dere andre som reserverte dere, har dere fått den allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mottok den jeg også etter at jeg hadde registrert meg mot det... samme gjeldt min søster... var jo bortreist så da lå den utenfor her i flere dager og signaliserte at her er det bare å bryte seg inn for det er ingen hjemme... grrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke det irriterende med all den reklamen de slenger på matta. Da ser jo alle om man er hjemme eller ikke... Vi bor skikkelig utsatt til også, for vi har endel vinduer helt kant-i-kant med bakken... :o/

Men naboen tvers over er veldig grei, da, vi har tatt inn for ham flere ganger, så de kan evt ta inn for oss! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt fra annet hold at man får den det første året om det er kort tid fra reservasjon til utlevering av katalog - da slipper du sikkert neste år! Den er reservert her også, har ikke fått noen ennå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...