Gå til innhold

Er du bekymret for/har du hatt SA/MA??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er et eget forum for "ufrivillig arbort" . Bruk denne ved SA/MA

 

La 1.trimester være en positiv tråd, som ikke gjør oss alle så bekymret.

 

Til de som bare spør om SA/MA (ikke har hatte det): ta ikke sorgene på forskudd. Gled deg over at du er frisk og ikke har noe grunn til bekymring.

Til de som har hatt SA/MA: Alle bryr seg om dere og føler med dere! Vi blir bare så deppa over å lese om det hele tide. Please: bruk siden "ufivillig abort" - der er det noek mange flere som har opplevd det samme som dere.

 

Takk :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Hva me å bare ikke lese de innleggene???

Når noen opplever en ma/sa så er det jo helt naturlig at de vil informerer de som de har hatt kontakt med her inne... Ikke bare plutselig forsvinne..

Inne på "ufrivillig abort" er det ikke så veldig ofte at det er folk inne... Å der har de alle sammen opplevd en ma/sa. Når folk skriver her inne er det for å høre om andre har opplevd det samme uten at det har endt me sa/ma...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Alle som snakker om SA/MA her inne er ikke bare bekymret. Og ja, jeg leser. Og det gjør med bekymret og deppa. Jeg ønsker ikke bekyre meg- men helt umulig når man er inne her. Det er vel ikke meningen at man ved å være her på 1.trimester siden skal bli så bekymret? Og som jeg også har lest av andre innlegg er jeg ikke den eneste som synes det er synd at siden er så bekymringsfull og negativ. Jeg får kanske foreslå en ny side: " Lykkelig i 1.trimester"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje du missforsto det jeg skreiv... Nei det e ikke alle som bare er bekymret. Noen har opplevd ma/sa og.

Men kan du ikke forstå at de vil gi beskjed til de "de kjenne" her inne at nå må de dessverre gå over til "ufrivillig abort"....

Fostår veldig godt at folk kan bli bekymret, å da e det godt å ha dette "debatt-forumet"

Uansett - Lykke til videre alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at sa/ma historiene bør skrives i ufrivillig abort siden. Det er tross alt 90% ca av svangerskapene som går bra.

Jeg føler selvfølgelig med de som er uheldige, men jeg blir kjemperedd når jeg leser alle innleggene..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom du sko vær så ufattelig uheldig å oppleve en ma/sa(noe eg absolutt håper di ikke gjør!), og du har vært her inne nesten daglig og fått god kontakt med flere - så mene du at du bare sko bryte all kontakt uten å si hvorfor?? Hadde ikke du og ville gitt beskjed til de du har snakt me at nå må du dessverre si takk for deg for denne gang....

De fleste er flinke til å "advare" alle overskriften om hva det gjelder...Så da er det jo bare til å ikke lese det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere mener at jeg ikke skulle fått lov til å skrive et innlegg i går om at jeg måtte forlate dere fordi jeg hadde en SA?

 

Klarer ikke la være å bli litt provosert av det! Dette forumet er ikke EID av dem som ikke har et eneste problem ... Det å prøve å få barn er en prosess der man tar mange sjanser; Noen blir 'aldri' gravid, noen får blødninger, noen har partnerproblemer, noen mister en eller flere ganger andre noen opplever ting de synes er skremmende.

 

Heler pointet med dette forumet er jo at man kan får støtte og svar hvis det er noe man lurer på eller er bekymret over.

 

Hvis du ikke klarer å face det så la da for all del VÆRE å lese innleggene! Som en sa over er folk som oftest flinke til å beskrive i overskriftene hva det dreier seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

"Tidligere debatten om ekstrauterine graviditeter.

Denne debatten er for dere som mistet den lille babyen tidlig i svangerskapet og frem til uke 23. For dere som har opplevd svangerskapsavbrudd pga. medisinske årsaker er det en debatt her. Har du mistet den lille etter uke 23 kan du besøke denne debatten"

 

Står jo ikke noe om at forumet "ufrivillig abort" er for de som er bekymra,- det er faktisk for de som allerede har mista.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å la være å svare på denne ...

 

Har du virkelig sett at de som mister i sa/ma "blir igjen" her på 1.trimester? Det klarer jeg ikke å få til å stemme, for i følge mine observasjoner forsvinner de fra dette forumet relativt fort. De lager typisk en tråd der de forteller at de har mistet og at de håper de kommer tilbake snart. At de skal snike seg ut i all hemmelighet for ikke å forstyrre "de heldige gravide", skjønner jeg ikke vitsen med. Folk mister, det er helt vanlig.

 

Jeg vet ikke om du mener at de som er bekymret for sa/ma også skal benytte seg av "ufrivillige aborter", men det synes jeg blir litt feil. "Ufrivillige aborter" er et forum for de som har mistet før uke 23, så det er ikke stedet for å bli beroliget hvis man har hatt blødninger eller mistet symptomer.

 

Klarer ikke helt å skrive noe fornuftig i kveld, men tro bare ikke at "ufrivillige aborter" er et forlatt forum. Det er mange jenter der inne. Og de fleste som mister går enten dit eller til "bli gravid". Det er iallefall mitt inntrykk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Nå går det jo faktisk bra for mange av dem som er bekymra! Hvorfor er det ingen som nevner det? Selv om overskriften kan være "oi, jeg har så vondt, jeg tror jeg mister! :( ", så kan jo tråden ende slik at hun hadde bare vanlige voksesmerter, og alt er bra med fosteret!:-)

 

Og hvorfor skal de som dessverre opplever å miste måtte gå ut fra 1. trimester uten å kunne si i fra? Er det fordi de på en måte ikke tilhører 1. trimester lenger? Men da burde jo ikke folk i 3. trimester fortelle at de har født...de tilhører jo ikke 3. trimester da lenger.

 

Hvis folk ikke takler å være her inne så kan de vær så god dra vekk selv...hvorfor i all verden skal de plage seg selv med å lese tråder (eller overskrifter) de ikke liker? Og så i tillegg rakke ned på folk? Ok da...så kanskje jeg rakker ned på disse anonyme, men jeg har da mer sympati for de som mister enn de som klager over at folk mister og sier i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...