Gå til innhold

De første livstegn..?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 18 fullgåtte uker (iflg UL termin 30.juli). De siste dagene har jeg innimellom kjent noe helt nederst i magen, som jeg lurer på kan være spark fra den lille inni meg? Det er litt vanskelig å beskrive, men kjennes omtrent som en svak "dytt", eller nesten som en muskel som trekker seg sammen eller noe...

Jeg vil ikke beskrive det som en boble, slik som andre ofte gjør.

Så kan dette være livstegn fra min lillegutt..? Eller er det noe annet, som nettopp en muskelsammentrekning....?

Noen som kjenner igjen det jeg beskriver...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8373198-de-f%C3%B8rste-livstegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja:) det må være babyen du kjenner!! jeg kjente meg så absolutt ikke igjen i disse boblene eller fiskehalen som vi har lest så mye om! det var enkelt og greit små dytt som du sier. så gøy!!! og bare gled deg, det tok ikke mange ukene fetter første livstegn før jeg kjente et lite spark i hånda mi også- og det er jo minst like fantastisk!!

Takk for svar!! :-)

Nå er jeg blitt helt sikker på at det er babyen som rører seg, det er litt over en uke siden jeg la merke til bevegelsene første gang, og nå kjenner jeg dem flere ganger om dagen. Det kan være ganske tydelige harde spark, noen ganger så jeg skvetter til!

Kjempemoro!! Men det kiler også.. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...