Gå til innhold

Termin 28.10. Kjenner dere noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke og to siden ..da jeg testet positivt..kunne jeg allerede kjenne att noe var på gang.. Det stakk i magen..nestne som sting.. var nesten sikker på at nå var egget festet...

men nå to uker siden har det avtatt og kjenner ingenting!!!!! er i uke 5... har litt ømme pupper..

noen andre som "kjenner " noe... tegn.. ett eller annet.. eller er det naturlig at det avtar??

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du ikke skal stresse for mye med dette, stress er ikke bra for gravide vet du...!

Skrevet

Jeg har ikke fått termindato enda, men regnet ut at den blir i begynnelsen av november. Jeg har hatt noe som ligner på menssmerter i 3 dager nå, og er litt skeptisk. Kanskje alt ender i en forsinket mens?

I dag har puppene plutselig blitt supersåre. Får lyst til å skrike høyt når jeg kommer nær dem. I tillegg er brystvortene litt "klissete".

Ellers har jeg merket lite, men er jo også kun inne i min 4. svangerskapsuke, så det er vel ikke så rart:)

Skal til legen i morgen og få bekreftet at jeg VIRKELIG er gravid, og at ikke 4 tester har lurt meg trill rundt:)

Skrevet

Har termin 26.okt. Kjente godt menslignende smerter de to første ukene og at det stakk på ventsre side, og sinnsykt ømme pupper. Nå kjenner jeg knapt noe i magen, er nesten ikke øm i puppene, men er derimot kvalm.. Det ene avløser det andre. Symptomene kommer visst og går, og vi bør ikke bekymre oss for mye dersom de forsvinner. Men det er lettere sagt enn gjort :)

Lykke til!

Skrevet

Nå ble jeg glad over at andre også har hatt menslignende smerter. Da kan det jo godt hende at alt er som det skal være:)

Skrevet

Det er nok det ja :)

Det er fordi livmoren vokser, og er ganske så normalt.

Jeg gikk også å ventet på tr de første dagene, for det er jo

den samme følelsen, ikke sant.. Bra at andre har det likt, så

slipper du bekymre deg.

Lykke til videre da Its Magic :)

Skrevet

heihei!

tror ikke du skal stresse så veldig med å kjenne noen bevegelser fra ungen på en god stund enda..

jeg kjente ikke noe før jeg var en 18 uker på vei..

men symptomer vil du nok ha, sånn som f.eks ømme-tunge bryster,kvalme, stikninger i magen..osv..ganske individuelt da har jeg fårstått..

hilsen en tobarnsmor..

Skrevet

Hei

Jeg har også termin 28/10:)

Har ømme pupper, men ikke sånn ekstremt ømme (kan fremdeles ligge på magen) også stikker det av og til litt i magen. Det er det eneste jeg kjenner.

Forstår at du leter etter symptomer, noen av oss er sånne symptomjegere, og det er vel greit det også. Det er naturlig tror jeg at vi er litt bekymra, særlig når det er førstemann. Men da er det godt å kunne lufte det her på bim :) og ikke plage gubbene med det hele tiden :)

Lykke til, vi får følge med hverandre :)

Skrevet

Hei

Jeg ble skikkeli stressa i går for plutselig hadde jeg ikke ømme pupper lengre, hadde hatt det i to uker. Men så i dag var puppene ømme igjen,så det er vel normalt at det går litt opp og ned. Ellers så har jeg veldige mensmurringer. Har hatt det også i ca 2 uker, så føler liksom at mensen skal komme hver dag.

Har forresten termin 27. oktober jeg da.

Skrevet

jeg har også termin 28.10. jeg viste i noen uker før jeg testet posetiv at jeg var gravid. jeg merker det på kroppen. hadde en rar følelse nederst i magen, akkurat som om jeg skal få mensen. det strekker i siden vist jeg hoster eller strekker meg. når kjenner jeg ikke noe til den menslignende følesen, bare litt til det at det strekker litt. ellers har jeg faktisk fått en bitteliten mage. fikk kjempefort mage med nr 1 også.

Skrevet

Jeg har termin 27.10, og fant ut at jeg er gravid i går:-)

Har følt lenge at jeg har vært gravid,men testene ga meg et annet svar...

Og da mensen kom en uke over tida,var det vel bare oppi hodet mitt da,tenkte jeg. Men jeg har hatt en følelse av å gå rundt å brygge på noe,så etter at mensen aldri kom helt i gang og stoppet opp etter 3dager uten menssmerter måtte jeg bare ta en test til,og to til etter det... Alle positive:-)

Er ikke lenger så kvalm,men får litt murringer i ny og ned og har veldig ømme pupper. Men værst av alt er hodepinen som har vart lenge nå...

Uansett så tåler man veldig mye når man vet hva det kommer av da!!:-)

Lykke til videre!

Skrevet

Heisann. Har termin rundt 28.10 jeg også. Har hatt mye luft og ømme pupper,men det har begynt å gi seg og istedet har kvalmen begynt å komme,så idag har vært en tung dag :-( Særlig når man oppå det hele er trøtt hele tiden, men det er igrunnen verdt det da når man vet hva resultatet blir :-)

Skal på tidlig ul neste torsdag. Vi er så nysgjerrige på den lille spiren i magen.

Skrevet

Jeg har også termin 28/10 og hadde min første kvalme-dag i dag. har nesten ikke orket å spise noe som helst. eller kjenner jeg lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...