Gå til innhold

Uff, jeg som var så sikker på at jeg var gravid...

Anbefalte innlegg

...ikke fått mensen, IKM i går, to negative tester ...

Sex på EL, tisset som en gal siden det ... Men neida!! :(

Hehe - ikke så greit!

Litt koselig at selv om det er jeg som har ønsket mest å bli gravid, så var det mannen min som viste mest skuffelse nå som testen ble negativ ...! Skikkelig søt, da :)

Fortsetter under...

Er nesten på samme sted som deg... Hadde IKM onsdag...ikke sett noe til mensen,og tatt to tester som er negative. Blir så forvirret av dette. Trodde kanskje jeg var gravid nå,men er sikkert bare mensen som er treg...blir så trist og sur av detta...

DET hadde vært veldig bra...da hadde jeg blitt glad altså :o).

Har prøvd siden en MA i desember,så da hadde jeg blitt lykkelig. Vet mange har slitt LENGE ,men jeg får liksom ikke blitt fort nok gravid.Vet jeg bare må ta tiden til hjelp.

Uff ja jeg føler med deg petronella,etter en exu i januar i fjor har jeg bare tenkt på å bli gravid igjen.Det gjør noe med en,må på en måte bli gravid! Men som du sier så får vi bare vente.Men vi satser på at du slipper det nå lenger.XXXX for at det har klaffet denne gangen!

Annonse

Ja,klarer nesten ikke tenke på noe annet...og det irriterer meg også.Må liksom rette opp igjen at man har mistet.

Alle sier liksom til meg at ;det skjer før du aner det..nå etter utskrapningen er man VELDIG fruktbar osv...også skjer det ikke. Men nå må mensen komme,så slipper jeg å gruble.

Takker for omtanken og ønsker deg også lykke til

VENTER PÅ LYKKELITEN :o).

Har dere prøvd et år?

Det ordner seg nok for oss skal du se..

vi har prøvd ca 1 1/2 år.Men har ikke brukt prev.på 4-5 år.Nå har jeg gått på pergo de siste 5 dagene.Skal inn til UL på onsdag for å se om egg(ene) har modnet fint og el er på vei.Så det blir spennende.Har fylt ut skjema for prøverør som blir sendt så fort vi får resultatet av sædtesten til sambo.Så her er vi i full gang,Håper bare vi klarer å få det til selv.Blir merkelig å må begynne med prøverør.

Enn dere da? prøvd lenge....

Nei...vi har IKKE prøvd lenge..hehe..men er like utålmodig av den grunn. Så er det vel noe med den tankegangen man ofte har før man begynner å prøve,om at det "funker sikkert ved første forsøk..".

Håper alt ordner seg for dere da :o).

Synd noen må slite sånn for å få det til,mens de som kanskje egentlig ikke burde hatt så mange barn bare plopper de ut...livet er urettferdig...

ja helt enig i det,syns alle blir gravide rundt meg.Folk som har vært sammen i et halvt år har klart å få 2 unger liksom...hehe..neida men det føles sånn av og til.Blir skikkelig frustrert og lei ja! Men vi får tenke på den dagen testen lyser 2 blå:o) og hvor glade vi bli da!!! Tenke positivt!

Fortsatt ingen skikkelig mensen her - men litt blodig slim (det som kalles spotting...??)

Uff ... 4 negative tester til nå ... Tisser fortsatt til den store gullmedaljen ... Krysser fingrene og håper :)

Grrr! Kaster meg paa denne jeg!

IKM fredag og ingen tegn til tanta soendag ettermiddag. Har akkurat tatt en test som ikke viste den minste antydning til aa bli positiv, heller meeeget negativ!

Gjoer det noe forskjell om man tester med morgen urin eller???

Vet vi traff EL, saa dett er kjipt!!

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...