Gå til innhold

Nopen av dere som fikk veeeldig svak positiv test?


NoBlonde-fått ei prinsesse

Anbefalte innlegg

tok en graviditets test av billige tester i dag.. 4 dager før ikm. ikke sånn strimmel men sånnmed vindu. etter litt viste den svak svak strek under kontroll streken.. noen som har opplevd dette??.

var dere gravide da?.. uff vet det er altfor tidlig.. burde tempen min snart ha gått ned om jeg skal ha mens?.. den blir høyere og høyere for hver dag. nå er den oppi 37.03.. startet med 36.20.

kjempe glad for svar.. hadde prøvd en gang før med quick respons.. og etter en lang stund kunne jeg ogsåå der skimte en svak strek .. mne der stod det veldig tydelig at den ikke skulle leses etter 5 min. så da var det en skygge strek.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min var veldig svak en dag etter ikm den:) En strek er en strek, og med stigende temp kan det nok høres ut som sjansene er gode:) Vent et par dager og test igjen om du klarer:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..som sagt...en strek er en strek..

tror du har klart det...

 

har tatt tester som er negative og da ser man ingenting. Da jeg fant ut at jeg var gravid..nestne en uke før mensen skulle komme var streken kjempe svak men den var der...såg på testen neste dag... og da var streken mørkere... dette hadde jo ikke sjedd dersom det var negativt..

 

så håper å kunne si GRATTIS!!!! test igjen om noen dager..

 

ps...jeg fikk mørkest farge på kveldsurinen!!!! selv om de sier morgen urinen er best... kanskje jeg hadde produsert masse hcg midt på dagen hehe hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh jeg er litt redd for å glede meg .. ettersom den quickrespons testen lurte meg sånn den gangen.. men den var visst kjent for å gi litt falskt svar etter mange minutter.

.. men hva med tempen?.. det er enda lenge til ikm så den kan vel falle enda?.. oi.. tenk om???. :).. skal sjekke i mårra og med morgen urin.... vil ha flere svar om dere har :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min strek var så svak at eg faktisk ikke kunne se den (kan være at jeg ikke var helt forberedt på å se den også da men), det var sambo som sa at JO, vi skal ha beibi, etter at eg hadde insistert på at det ikke var noe strek der...så svak var den, men nå er jeg 38 uker på vei og venter spent på vår lille datter:) så du har nok klart det:)

 

tvi tvi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en kjempe svak strek 3dager før ikm. Va så svak at jeg kunne bare se den da jeg holdt testen opp mot lyset...

Men etter 3dager ble den sterkere - å jeg var gravid!

Så vist streken kom innen 5min, så er di gravid!!! En strek er en strek!!

Gratulere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min var veeeeldig svak på dag 29 av syklusen, men litt sterkare på dag 30. På dag 33 var det ikkje rom for tvil.

 

Sist svangerskap fekk eg tydelig positiv test på dag 26 i syklusen.

 

Har aldri tempa, men tempen skal vel falle når mensen er i anmarsj vel?

 

Ta ein ny test i morgon tidleg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. husker ikke hvor mange minutter det var etter at jeg så streken..uff.. jaja.. takk for svar iallefall.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...